Czasopismo
2009
|
nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej
|
463--467
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Bluetooth Marketing a Mobile Marketing Form
Języki publikacji
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest prezentacja bluetooth marketingu jako nowoczesnego narzędzia marketingu mobilnego. Autor, w oparciu o własne doświadczenia i dostępną literaturę, przedstawia wady i zalety stosowania tej technologii. (abstrakt oryginalny)
The objective of the paper is presenting bluetooth marketing as a modern of mobile marketing. The author basing on own experience and available literature introduces advantages and disadvantages of this technology. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
463--467
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliografia
- Ph. Kotler: Marketing. Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005, s. 4-9.
- S. Godin: Permission Marketing Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers. SIMON&SCHUSTER, New York 1999, s. 40-52.
- K. Kotyra, A. Pysz-Radziszewska: Marketing w teorii i praktyce. Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2001, s. 13.
- Ł. Łysik: SMS jako narzędzie marketingu mobilnego. [W:] Realizacja Systemów Wspomagania Organizacji. Materiały konferencyjne. Akademia Ekonomiczna, Katowice 2004, s. 554.
- M. Haig: Mobile Marketing (The Messager resolution). Kogan Page, London 2002, s. 47-60.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171366849