PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej | 596--604
Tytuł artykułu

Aplikacje nowoczesnej komunikacji

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Applications of the Modern Communication
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Głównym zadaniem Internetu jest udostępnianie informacji, jak również jest to istotne narzędzie komunikacji społeczeństwa informacyjnego. Prawie wszystkie przedsiębiorstwa posiadające własne strony internetowe próbują komunikować się z otoczeniem poprzez innowacyjne narzędzia pozwalające na przesyłanie informacji w formie dokumentów, a nawet sygnałów głosowych i wideo. Niskie koszty komunikacji zunifikowanej pozwalają na zwiększenie skuteczności przekazu informacji oraz znaczne skrócenie czasu oczekiwania na odpowiedź. Nie należy jednak zapominać, że osobiste kontakty interpersonalne budują trwalsze więzi. (abstrakt oryginalny)
EN
The main task of Internet is spreading information; it is also an important communication tool of information society. Almost all enterprises possessing own websites try to communicate with environment through innovative tools used for transmission information in the form of documents and even voice and video signals Low costs of the unified communication allow the increased effectiveness of information transmission and considerable shortage of response time. However, it should not be forgotten that interpersonal contacts build longer-lasting relationships. (original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Łódzka
  • Politechnika Łódzka
Bibliografia
  • T. Szapiro, R. Ciemniak: Internet - nowa strategia firmy. Wyd. Difin, Warszawa 1999, s. 37.
  • B. Gregor, M. Stawiszyński: E-Commerce. Oficyna Wydawnicza Branta, Bydgoszcz-Łódź 2002 s. 52.
  • M. Mitręga: Marketing relacji - teoria i praktyka. CeDeWu.pl, Warszawa 2005, s. 49.
  • J. Otto: Komunikowanie się w marketingu. PWE, Warszawa 2004, s. 18.
  • B. Austin: Internet. Wyd. RM, Warszawa 2001, s.175-177.
  • E. Frąckiewicz: Marketing internetowy. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2006, s. 14.
  • P. Drygas, G. Leszczyński: Polski e-commerce. "Świat Marketingu", http://www.swiatmarketingu.pl/index.php? rodzaj=03&id_numer=379149.
  • J. Wielki: Elektroniczny marketing poprzez Internet. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2000, s. 63-65.
  • W. Gutowski: E-społeczność. Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli, Gliwice 2007, s. 16.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171367013

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.