PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej | 605--611
Tytuł artykułu

Rola komunikacji z e-klientem sektora bankowego w dobie kryzysu

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Role of Communication With Banking Sector E-Customer in the Time of Crisis
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest próbą oceny modyfikacji komunikacji wybranych instytucji sektora bankowego w Polsce, jaka zaszła pod wpływem kryzysu. Dekoniunktura zmusiła wiele przedsiębiorstw do zmiany działań nie tylko o charakterze operacyjnym, ale również taktycznym i strategicznym. Jedną z szybko wdrażanych zmian była modyfikacja stosowanych dotychczas przekazów (promowanie produktów o charakterze oszczędnościowym zamiast kredytowym), kanałów komunikacji (preferencyjne traktowanie Internetu jako medium) i wyboru odbiorców przekazu (drenaż grupy e-klientów). (abstrakt oryginalny)
EN
The paper is an attempt of evaluation of modification introduced into communication used within banking sector in Poland under the influence of world financial crisis. Recession has changed not only operational company's activities, but also tactical and strategic ones. One of quickly implemented changes was modification of used so far communication (promotion of saving products instead of credits), communication channels (internet as a preference treated medium) and communication receivers (penetration of e-customers segment). (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • M. Mierżyńska: Za każdym razem jest inaczej. "Puls Biznesu" z dnia 4 lutego 2007, s. 20-21.
  • A. Edgecliffe-Johnson, T. Bradshaw: Marketers face a hard sell. "Financial Times", 19 listopad 2008.
  • M. Ostrowski: Oprocentowanie kredytów rośnie., http://www.finanse.egospodarka.pl/34926,Oprocentowanie-kredytowrosnie, 1,48,1.html.
  • R. Anam: Oprocentowanie lokat a stopy procentowe. http://www.finanse.egospodarka.pl/38986,Oprocentowanie-lokata- stopy-procentowe,1,48,1.html.
  • H. Kochalska: Reklamy banków odporne na kryzys. http://www.dziennik.pl/gospodarka/wsj/article291411/ Reklamy_bankow_odporne_na_kryzys.html.
  • A. Tarabasz: Communication on-line comme source de compétitivité dans le secteur bancaire. [W:] La compétitivité des entreprises, des territoires et des Etats d'Europe. Conséquences pour le développement et la cohésion de l'UE. Red. C. Martin, J. Tomidajewicz. Wyd. Akademii Ekonomicznej, Poznań 2008, s. 56.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171367021

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.