PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 42 Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Współczesne wyzwania komunikacji marketingowej | 673--682
Tytuł artykułu

Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Region's Brand Creation, Implementation and Communication on the Example of Szczecin City
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Można zauważyć, że obecnie jednostki samorządu terytorialnego coraz częściej podejmują działania w celu wykreowania marki danego miasta/regionu. Jest to istotny element wyróżnienia wśród innych regionów. W artykule przybliżono proces kreacji marki oraz jej wdrażania, podkreślając rolę komunikacji, dla miasta Szczecina. Należy pamiętać o tym, że jest to proces wieloetapowy i na każdym etapie bardzo istotna jest komunikacja. Nie jest bowiem możliwe wdrożenie marki bez akceptacji otoczenia, jej odbiorców. (abstrakt oryginalny)
EN
It can be notice that nowadays units of local government more and more often take actions in order to create a brand of a certain city/region. It is an important element of differentiation from other regions. The paper presents the brand creation and implementation process, with special emphasis put on the role of communication for Szczecin city. It should be kept in mind that it is a multistage process and communication is crucial at each stage, since it is not possible to implement a brand without the acceptance of environment, receivers. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
  • Dyrektor Biura Promocji i Informacji Urzędu Miasta w Szczecinie
Bibliografia
  • M. Rydel: Zarządzanie marką. [W:] Komunikacja marketingowa. Red. M. Rydel. Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr sp. z o.o., Gdańsk 2001, s. 41.
  • K.L. Keller: Building Customer - Based Brand Equity: A Blueprint for Creating Strong Brands. "Marketing Management" 2001, Vol. 10, No. 2, s. 15-19.
  • Ph. Kotler: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner&Ska, Warszawa 1994, s. 411.
  • J. Kall: Silna marka. Istota i kreowanie. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2001, s. 25.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171367063

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.