PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 4 (2) | 153--158
Tytuł artykułu

Product Related Factors Determining Consumer Behaviors in the Yogurts Market

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Produktowe determinanty zachowań konsumentów na rynku jogurtów
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The paper presents the results of the diagnostic survey conducted among consumers of yogurts. The studies showed that the major factors encouraging consumption of yogurts are health, nutritive and dietetic properties of those products while the choice of a specific product is determined by the taste, quality and price. (original abstract)
W artykule przedstawiono wyniki sondażu diagnostycznego przeprowadzonego wśród konsumentów jogurtu. Badania wykazały, że głównymi czynnikami skłaniającymi do spożywania jogurtów są względy zdrowotne, odżywcze i dietetyczne. O wyborze konkretnego produktu decydują głównie jego smak, jakość i cena. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
153--158
Opis fizyczny
Twórcy
  • University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Poland
  • University of Warmia and Mazury in Olsztyn, Poland
Bibliografia
  • Cymanow P. 2008. Ocena preferencji konsumentów produktów mleczarskich na przykładzie mieszkańców Krakowa. Roczniki Naukowe SERiA, X(4).
  • Czamajło B. 2008. Konkurencyjność na rynku jogurtów w Polsce. MSc Thesis. UWM, Olsztyn.
  • Góralczyk M. 2006. Jak konsumenci oceniają ofertę wyrobów mleczarskich. Przegląd Mleczarski, 48-50.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171368449

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.