PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 31 Informatyka stosowana wybrane metody i problemy | 101--114
Tytuł artykułu

Wspomaganie procesu nauczania za pomocą gier : projekt "Wirtualna Fizyka - Wiedza Prawdziwa", innowacyjne rozwiązanie dydaktyczne

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Supporting the Teaching with Game : Project "Virtual Physics - Real Knowledge" Innovative Educational Solutions
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł zawiera informacje nt. innowacyjnego programu nauczania fizyki dla szkół ponadgimnazjalnych z wykorzystaniem edukacyjnych gier wideo. Porusza problemy związane z uczeniem się oraz nauczaniem fizyki we współczesnych szkołach ponadgimnazjalnych, prezentuje badania przeprowadzone w ramach projektu "Wirtualna Fizyka - Wiedza Prawdziwa", opisuje komplet innowacyjnych narzędzi edukacyjnych oraz objaśnia specyfikę i strukturę edukacyjnych gier wideo. (abstrakt oryginalny)
EN
The article contains information on innovative physics curriculum for secondary schools with educational video games. Tackles the problems associated with the learning and teaching of physics in secondary schools today, presents research carried out within the project Virtual Physics - True Knowledge, describes a set of innovative learning tools, and explains the characteristics and structure of educational video games.(original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska
  • Politechnika Koszalińska
  • Politechnika Koszalińska
  • Politechnika Koszalińska
  • Politechnika Koszalińska
Bibliografia
  • Kirriemuir J., Video Gaming, Education and Digital Learning Technologies. Relevance and Opportunities, D-Lib Magazine, February 2002, volume 8, number 2, http://www.dlib.org/dlib/february02/kirriemuir/02kirriemuir.html
  • Kostić Z., Między zabawą a fizyką, Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 1965.
  • Nauczanie fizyki a wiedza potoczna uczniów, red. H. Szydłowski, Wyd. Naukowe UAM, Poznań 1991.
  • Królikowski T., Rypina Ł., Susłow W., Statkiewicz M., Żmuda-Trzebiatowski P., Projekt "Wirtualna Fizyka - Wiedza Prawdziwa" - Modele inżynierii teleinformatyki, Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, Koszalin 2011.
  • Walusiak M., Gry interaktywne mogą być bezpieczne, http://empik.rp.pl/gryinteraktywne- moga-byc-bezpieczne-aktualnosci-empikultura, 41340,a.
  • Young J.R., 5 Teaching Tips for Professors - From Video Games, The Chronicle of Higher Education, January 24, 2010, http://chronicle.com/article/ 5-Lessons-Professors-Can-Learn/63708.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171369311

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.