PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 87 Aktualne problemy funkcjonowania sektora bankowego w Polsce i Rosji | 18--31
Tytuł artykułu

Vliânie krizisa na ocenku bankovskih uslug, predostavlâemyh internet-servisami na polʹskom rynke dlâ rozničnyh klientov

Warianty tytułu
Wpływ kryzysu na ocenę usług bankowych oferowanych przez serwisy internetowe klientom detalicznym na polskim rynku
Języki publikacji
RU
Abstrakty
Podstawowym celem artykułu jest identyfikacja wpływu kryzysu na ocenę indywidualnej bankowości internetowej w Polsce. W pierwszej części tekstu przedstawiono niekorzystne zjawiska kryzysowe, które wystąpiły na rynku indywidualnego klienta banków, szczególnie w bankowości internetowej. Następnie ogólnie zaprezentowano badanie dotyczące oceny serwisów świadczących usługi banków internetowych przeprowadzone w zeszłym roku. W opracowaniu zawarto wnioski dotyczące zmiany doboru kryteriów stosowanych do obecnych warunków kryzysowych, a także przeprowadzono uproszczoną analizę działalności czterech banków internetowych. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
  • Varšavskij Universitet
Bibliografia
  • Achour H., Bensedrine N., (2005) An Evaluation of Internet Banking and Online Brokerage in Tunisia, на cайтe: http://medforist.grenoblem.com/%20Amman20EBEL%2005/pdf/25.pdf.
  • Balachandher K.G., Bala S., Nafis A., Perera J.C., (2003): An Evaluation of Internet Banking Sites in Islamic Countries. The Journal of Internet Banking and Commerce (JIBC), 2(8);
  • Chiemeke S.C., Evwiekpaefe A.E., Chete F.O., (2006) The Adoption of Internet Banking in Nigeria: An Empirical Investigation, The Journal of Internet Banking and Commerce (JIBC), 3 (11);
  • Chmielarz W.: Methods of Comparative Analysis of Electronic Bankings' Websites. Case of Poland, w: 1-st CEE Symposium on Business Informatics, red. G. Chroust, G. Kotsis, V. Risak, N. Rozsenich, P. Zinterhof, Osterreichische Computer Gesellschaft, Vienna, 2009, str. 73-84;
  • Chmielarz W.: Systemy elektronicznej bankowości, Difin, Warszawa, 2005 r.;
  • Hałabuz N.: Niecni bankowcy, Gazeta Wyborcza, 9.04.2009 c. 1, Samcik M.: Bank klientowi wilkiem, Gazeta Wyborcza 10.04.2009 c. 2.
  • Hałabuz N.: Polowanie na bankozaura, Gazeta Wyborcza, 29 янваpя 2009 r. c. 8, http://www.mStop.pl; интepнeт фopум: NabiciWmBank.pl
  • http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=autom_oppr/section=ipko
  • Iskra J.: Najbardziej przyjaznym bankiem jest Lukas, Finanse osobiste, ranking forsalu.pl, Expandera i radia PIN, Gazeta Prawna, Gospodarka, № 195, 6.10.2008, c. A2-A3;
  • Mateos M.B., Mera A.C., Gonzales F.J., Lopez O.R., (2001), A new Web assessment index: Spanish universities analysis, Internet Research: Electronic Application and Policy, 11(3), 226-234;
  • Migdadi Y.K., (2008), Quantitative Evaluation of the Internet Banking Service Encounter's Quality: Comparative Study between Jordan and the UK Retail Banks, Journal of Internet Banking and Commerce, 2 (13).
  • Pietrzak K.: Banki w Internecie, PC World Computer № 4/2008, c. 164.
  • Samcik M., Ostrowski M.: Które konto najlepsze?, ranking GW i Open Finance w: Gazeta Wyborcza oт 27 нoябpя 2008, c. 2, Gazeta Pieniądze;
  • Samcik M., Ostrowski M.: Superkonta, ranking GW i Open Finance. Gazeta Wyborcza oт 24 янваpя 2008 r., c. 2, Gazeta Pieniądze;
  • Samcik M.: Dlaczego bankowcy nas straszą, Gazeta Wyborcza, 17.04. 2009, c. 35;
  • Samcik M.: Klienci banków dopiero wpadną do sieci, ranking Bankier.pl, Gazeta Wyborcza oт 6 ceнтябpя 2007 r., c. 2, Gazeta Pieniądze;
  • Stasiak P.: Modne strzyżenie. Polityka № 15 z 11.04.2009, c. 52-54.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171370265

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.