Warianty tytułu
Selected Approaches of Supporting the Transformation of the Enterprise for Internet Activity
Języki publikacji
Abstrakty
Działając w obecnej gospodarce rynkowej, przedsiębiorstwo musi koncentrować uwagę na budowie i wdrażaniu strategii rozwoju, czyli na zarządzaniu strategicznym. Ogólnie opiera się ono na idei dopasowania przedsiębiorstwa do otoczenia, a tam, gdzie to możliwe, zdobywania nad nim kontroli. Proces zarządzania strategicznego składa się z kilku etapów. Punktem wyjścia tego procesu jest cel (cele), który chce osiągnąć przedsiębiorstwo. Cel (cele) przedsiębiorstwa to wypadkowa dążeń tego przedsiębiorstwa, zarządu, pracowników i dążeń społecznych. W przedsiębiorstwach, w których dominuje zarząd, a więc w dużych spółkach akcyjnych, celem jest maksymalizacja tempa wzrostu przy warunku osiągnięcia określonej wystarczającej stopy zysku.(fragment tekstu)
In article perform analysis of method for planned activity in internet helping transformation enterprise. It concentrate on utilization of technology IT, alternative methods for reengineering in process of creation comparing and accustoming of strategy of development of enterprise.(original abstract)
Rocznik
Strony
315--321
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Afuah A., Tucci C.L., Biznes internetowy strategie i modele, E-Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
- Manganelli R.L., Klrin M.M., Reengineering, PWE, Warszawa 1998.
- McGibbon B., Managing Your Move to Object Technology, Cambridge University Press, SIGS Books, Combridge 1995.
- Peppard J., Rowland P., Re-engineering, Gebethner & S-ka, Warszawa 1997.
- Pierścionek. Z., Strategie rozwoju firmy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998.
- Wolski W., Metody realizacji e-biznesu w strategii rozwoju przedsiębiorstw, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171370787