PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 18 | nr 176 Klasyfikacja i analiza danych - teoria i zastosowania | 498--504
Tytuł artykułu

Preferencje transportowe studentów łódzkich uczelni

Warianty tytułu
Transport Preferences of Students from Universities in Łódź
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawione w pracy rozważania dotyczą preferencji transportowych studentów łódzkich uczelni. Celem prowadzonych badań było pozyskanie wiedzy, z jakiego środka komunikacji korzystają studenci w drodze na uczelnię, oraz określenie odczuwanych przez nich wad i zalet wybranych środków komunikacji. W celu identyfikacji głównych czynników wpływających na preferencje transportowe studentów wykorzystano modele logitowe.(abstrakt oryginalny)
EN
Considerations presented in the paper concern the transport preferences of students from universities in Łódź. The aim of this research is to gain knowledge of the type of transport used by students in their way to college and to determine their perceived advantages and disadvantages of the selected transport type. In order to identify the main factors influencing the preferences of students logistic models were used.(original abstract)
Twórcy
  • Politechnika Łódzka
autor
  • Politechnika Łódzka
Bibliografia
  • Bogdan M., Ghosh J.K., Doerge R.W., Modifying the Schwarz Bayesian Information Criterion to locate multiple interacting quantitative trait loci, "Genetics" 2004, 167.
  • Gatnar E., Walesiak M., Metody statystycznej analizy wielowymiarowej w badaniach marketingowych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2004.
  • Gruszczyński M. (red.), Mikroekonometria. Modele i metody analizy danych indywidualnych, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa 2010.
  • Hosmer D.W., Lemeshow S., Applied Logistic Regression, Second Edition, Wiley, New York 2000.
  • Kot S.M., Jakubowski J., Sokołowski A., Statystyka. Podręcznik dla studiów ekonomicznych, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2007.
  • Maddala G.S., Ekonometria, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
  • Rószkiewicz M., Metody ilościowe w badaniach marketingowych, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2002.
  • Studenci szkół wyższych w Polsce w roku akademickim 2009/2010, GUS, Warszawa 2011.
  • Zieliński J., Inteligentne systemy w zarządzaniu. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171370909

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.