PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 7(11) | 81--92
Tytuł artykułu

Wpływ zmiany liczby godzin zajęć na wyniki egzaminu z matematyki na kie-runkach ekonomicznych

Warianty tytułu
The impact of changes in the number of hours of classes on exam results in mathematics at the economic faculties
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule dokonano próby oceny wpływu zmniejszenia liczby godzin zajęć na wyniki egzaminu z matematyki na kierunkach finanse i rachunkowość oraz zarządzanie w Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu(fragment tekstu)
EN
For several years a tendency to reduce the total number of hours of classes in mathematics at several universities of economics could have been observed. At the same time learning curricula have not been a subject to any substantial change, resulting in the need for self-mastery by students of a growing part of the material. An additional difficulty is the more and more stripped-down curriculum for secondary schools. The article attempts to assess the impact of reducing the number of hours on the exams results in mathematics in the fields of finance and accounting, and management. We analyzed data from the academ-ic years 1997/1998-2007/2008 for the Faculties of NE (economic sciences) and ZI (man-agement and information technology) of the Wrocław University of Economics, and the School of Banking in Wrocław.
Rocznik
Numer
Strony
81--92
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Łyko J. (2007). O standardach kształcenia. Didactics of Mathematics 4 (8). Wydaw-nictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Str. 5-12.
  • Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie określenia standardów nauczania dla poszczególnych kierunków stu-diów i poziomów kształcenia (DzU z 2002 r. Nr 116, poz. 1004).
  • Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 lipca 2007 r. w sprawie standardów kształcenia dla poszczególnych kierunków oraz pozio-mów kształcenia, a także trybu tworzenia i warunków, jakie musi spełniać uczelnia, by prowadzić studia międzykierunkowe oraz makrokierunki (DzU z 2007 r. Nr 164, poz. 1166).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171372341

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.