PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | 14 | nr 82 Rynek usług informatycznych | 254--263
Tytuł artykułu

Rynek elektroniczny jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
E-Market as a Way of Winning Competitive Superiority
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest scharakteryzowanie rynku elektronicznego jako miejsca prowadzenia działalności gospodarczej. Przybliżono również korzyści e-handlu możliwe do osiągnięcia dla klientów i przedsiębiorstw.(abstrakt oryginalny)
EN
Current economic situation makes enterprises adjust to changing business environment when they want to develop or even survive on the market. One of the most important factors which are able to improve efficiency of their business activity is e-business. This paper describes the kinds of e-commerce and advantages and disadvantages of doing business in the Internet.(original abstract)
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Bibliografia
  • Chmielarz W. (red.), Modele efektywnych zastosowań elektronicznego biznesu w sektorach gospodarki polskiej, Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie, Warszawa 2007.
  • DzU 2004 nr 238, poz. 2390, z późn. zm.
  • Internet World Stats, www.internetworldstats.com/stats.htm, Liczba użytkowników Internetu, czerwiec 2008.
  • Krosoń M., Stefaniak P., E-kupujemy na potęgę, "Magazyn Manager" 2008 nr 5.
  • Loveday L., Niehaus S., E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów, Helion, Gliwice 2009.
  • Majewski P., Czas na E-biznes, Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli, Gliwice 2007.
  • Mcleod A., Marketing internetowy w praktyce, Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli, Gliwice 2005.
  • Megapanel PBI/Gemius, http://panel.pbi.org.pl/wyniki.php, lipiec 2008.
  • Megapanel PBI/Gemius, http://www.idg.pl/news/338555_2/Grudniowe.wyniki.Megapanelu.najpopu-larniejsze.witryny.w.Polsce.html, grudzień 2008.
  • Nocuń R., Rola systemów ekspertowych w zwiększaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, [w:] Multimedia w biznesie, red. L. Kiełtyka, Wydawnictwo Zakamycze 2003.
  • Ordysiński T., Modelowanie strategii rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2007.
  • Porter M.E., Porter o konkurencji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
  • Sołtysik-Piorunkiewicz A., Kierunki rozwoju systemów e-biznesu, AE, Katowice 2008.
  • Spyra Z., Kanały dystrybucji kształtowania relacji, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2008.
  • Sus J., Współczesny klient w Internecie, Biuletyn IH, 2008.
  • http://www.ecard.pl/mikroplatnosci.htm, 2008.
  • http://www.ecard.pl/platnosci-online.htm, 2008.
  • http://www.idg.pl/news/338555_2/Grudniowe.wyniki.Megapanelu.najpopularniejsze.witry- ny.w.Polsce.html, grudzień 2008.
  • http://www.polcard.pl/polcard/11993.xml, 2008.
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171372445

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.