PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 16 | z. 6 | 208--212
Tytuł artykułu

Budowanie relacji z klientem w agroturystyce - wyzwanie czy konieczność?

Warianty tytułu
Building Relationships with the Customer of Agrotourism Farm - Challenge or Necessity?
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest ukazanie zagadnienia potrzeby budowania relacji z klientem w działalności agroturystycznej. W obecnych czasach budowanie relacji z klientem stanowi podstawę funkcjonowania przedsiębiorstw. Dotyczy to również działalności agroturystycznej. Analizę przedstawiono w oparciu o badanie ankietowe przeprowadzone w grupie 50 gospodarstw agroturystycznych. W wyniku przeprowadzonych badań ustalono, że prawie połowa badanych uwzględniała dbałość i nastawienie na klienta, gdy rozpoczynała działalność. Prawie 75% badanych utrzymuje z klientami trwałą więź. (abstrakt oryginalny)
EN
The present time to build a relationship with the customer is the base of operation of any enterprises. This also applies to the activities of agritourism. Analysis are based on a survey conducted in a group of 50 agritourism farm. Aim of this article is to present the needs to build relationships with clients of tourism farm. The result of the study found that almost half of the respondents to take into account the care and customer focus when starting. Nearly 75% of respondents maintain lasting relationship with our customers. (original abstract)
Rocznik
Tom
16
Numer
Strony
208--212
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • Bureš I., Řehulka P. 2007: 10 zasad budowania trwałych relacji z klientem, Wydawnictwo HELION, Gliwice.
  • Dejnaka A. 2007: Budowanie lojalności klientów, Wydawnictwo HELION, Gliwice.
  • Dziewanowska K. 2012: Relacje i lojalność klientów w marketingu, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
  • Mazurek-Łopacińska K. 2002: Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.
  • Rudawska E. 2005: Lojalność klientów, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • Siemieniako D. 2010: Rola empatii w budowaniu lojalności relacyjnej klientów, [w:] I. Krupa (red.), Relacyjne aspekty zachowań konsumenckich, Zesz. Nauk. Uniwersytetu Szczecińskiego, nr 608, "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", nr 15, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin.
  • Słownik wyrazów obcych. 1999: PWN, Warszawa.
  • Smyczek S. 2001: Lojalność konsumentów na rynku. Wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice.
  • Tomaszewicz D. 2010: Przewodnik - Sprzedaż i profesjonalna obsługa klienta, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski oraz Centrum Innowacji i Transferu Technologii, Olsztyn.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171373747

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.