PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 3(7) Zmiany XXI wieku - technologia, kultura, gospodarka | 46--50
Tytuł artykułu

Internetowe serwisy aukcyjne jako forma promocji i e-marketingu firm i przedsiębiorstw

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Internet Auction Services as a Form of Promotion and E-marketing of Companies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Serwisy aukcyjne, takie jak na przykład Allegro.pl w Polsce czy eBay.com na świecie to jedne z najpopularniejszych form promocji i marketingu przedsiębiorstw, firm oraz innych podmiotów prowadzących działalność handlową w Internecie. Prezentowana w nich oferta produktowa i/lub usługowa jest zarazem promocją wystawcy, tj. użytkownika serwisu aukcyjnego, jak również samego serwisu aukcyjnego. Promocja i marketing w ramach serwisów aukcyjnych ma szczególne znaczenie w przypadku podmiotów, typu sklepy internetowe, sklepy tradycyjne, indywidualni użytkownicy itp., którzy rozpoczynają działalność handlową nie tylko w Internecie. (abstrakt oryginalny)
EN
Auction services, such as for example Allegro.pl in Poland or eBay.com in the world, represent some of the most popular forms of promotion and marketing of businesses, companies and other entities engaged in the commercial activities on the Internet. The online auctions are special places on the web that allow for the product promotion thanks to the constant access to their resources for 7 days a week and from all places at the same time. In addition, auction sites allow for being a part of the community of millions of buyers and sellers all over the world. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach, Filia w Piotrkowie Trybunalskim
Bibliografia
  • 1. Afuah A., Tucci Ch.L., (2002) Biznes internetowy. Strategie i modele, Kraków: Oficyna Ekonomiczna.
  • 2. Conner N., (2007) eBay: The Missing Manual: The Missing Manual, United States: O'Reilly Media, Inc.
  • 3. Dejnaka A., (2007) Budowanie lojalności klientów, Gliwice: Wydawnictwo Helion.
  • 4. Gitlin M., (2011) Ebay: The Company and Its Founder, United States: ABDO.
  • 5. Hamilton Ch., (2010) Communicating for Results: A Guide for Business and the Professions, United States: Cengage Learning.
  • 6. Karp D., (2005) eBay Hacks: Tips&Tools for Bidding, Buying, and Selling, United States: O'Reilly Media, Inc.
  • 7. Kaufeld J., Harvey T., (2005) Developing eBay Business Tools For Dummies, United States: John Wiley&Sons.
  • 8. Miller M., (2006) Tricks of the EBay Masters, United States: Que Publishing.
  • 9. O nas, http://allegro.pl/country_pages/1/0/marketing/about.php [12.01.2013].
  • 10. Program Partnerski, http://allegro.pl/ap/ [10.01.2013].
  • 11. Reichheld F., (2006) The Ultimate Question: Driving Good Profits and True Growth, United States: Harvard Business Press.
  • 12. Sinclair J.T., (2005) Building Your EBay Traffic the Smart Way: Use Froogle, Datafeeds, Cross - selling, Advanced Listing Strategies, and More to Boost Your Sales on the Web's
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171374113

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.