Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Marketing of Corporate and Retail Banking After the Crisis of Trust Towards Banks
Języki publikacji
Abstrakty
Kryzys zaufania do banków, jaki dotknął światowe rynki finansowe, musi być okazją do zweryfikowania stosowanych w bankach instrumentów marketing-mix. Wiele do naprawienia w relacjach pomiędzy bankami a klientami pozostaje w obszarze usług bankowości korporacyjnej i detalicznej. Są to dwa filary bankowości, w których, pomimo postępu technicznego, możliwy jest jeszcze powrót do tradycyjnych wartości, takich jak rzetelność i dbanie o dobro klienta. Instrumenty marketingu mogą i powinny znaleźć zastosowanie w rozpoczynającej się rywalizacji o odzyskanie zaufania klientów.(abstrakt oryginalny)
The crisis of trust towards banking that has affected the financial markets should be an opportunity to look into the marketing-mix instruments. The area in need of an immediate action is the corporate banking and retail banking which in particular despite the technological innovation could be improved by incorporating traditional values such as reliability and looking after the client. Those instruments can and should be implemented while regaining client's trust.(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
201--212
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
- Bojar A., Zawód: wzmacniacz, "Wprost" nr 1, z dnia 3-9 stycznia 2011 r.
- Dziawgo L., Społeczna odpowiedzialność biznesu a bezpieczeństwo systemu bankowego, [w:] Stabilność i bezpieczeństwo systemu bankowego, red. J. Nowakowski, T. Famulska, Difin, Warszawa 2008.
- Flejterski S., Próba oceny bankowości detalicznej w Polsce - dylematy i wyzwania, [w:] Bankowość detaliczna - idee, modele, procesy, red. A. Gospodarowicz, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 54, UE, Wrocław 2009.
- Jagiełło R., Bankowość korporacyjna, [w:] Współczesna bankowość, red. M. Zaleska, Tom I, Difin Warszawa 2007.
- Korzeniowska A., Outsourcing w bankach komercyjnych, Difin, Warszawa 2009.
- Kotliński G., Zmiany w organizacji bankowości detalicznej - wymiar operacyjny, [w:] Współczesna bankowość detaliczna, red. A. Szelągowska, CeDeWu.pl, Platinium, Warszawa 2010.
- Mikołajczak R., Stabilność spółdzielczego sektora bankowego w Polsce, [w:] Stabilizowanie sektora bankowego w okresie kryzysu, red. A. Janca, UE, Zeszyty Naukowe nr 155, Poznań 2010.
- Obłój K., Strategia sukcesu firmy, PWE, Warszawa 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171374287