Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Social Perception of Trade Real Estate market Development in Leszno as Prerequisite of Investments Planning
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł wpisuje się w trwającą od kilku lat debatę o rozwoju sfery wielkopowierzchniowego handlu detalicznego w Lesznie. Jest on pokłosiem dwuetapowych badań autorów, zrealizowanych w latach 2010-2012 na rzecz Urzędu Miasta Leszna. W opracowaniu ukazano, w jaki sposób mieszkańcy Leszna postrzegali oraz oceniali poziom, tempo i kierunki rozwoju lokalnego handlu detalicznego. W ujęciu rynkowym publikacja nawiązuje do problematyki procesów decyzyjnych w planowaniu inwestycji w nieruchomości komercyjne (handlowe), wskazując na realne możliwości wykorzystania dla ich potrzeb przekrojowych badań ankietowych. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
48--55
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
- Budner W., Palicki S., Handel detaliczny w Lesznie - analiza i ocena, Poznań-Leszno, 2012.
- Cichocki R., Cichocki P., Jakubowski P., ̄Życie w Lesznie, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171374393