PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 1-2 | 48--55
Tytuł artykułu

Społeczna percepcja poziomu rozwoju rynku nieruchomości handlowych w Lesznie jako przesłanka w planowaniu potencjalnych działań inwestycyjnych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Social Perception of Trade Real Estate market Development in Leszno as Prerequisite of Investments Planning
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł wpisuje się w trwającą od kilku lat debatę o rozwoju sfery wielkopowierzchniowego handlu detalicznego w Lesznie. Jest on pokłosiem dwuetapowych badań autorów, zrealizowanych w latach 2010-2012 na rzecz Urzędu Miasta Leszna. W opracowaniu ukazano, w jaki sposób mieszkańcy Leszna postrzegali oraz oceniali poziom, tempo i kierunki rozwoju lokalnego handlu detalicznego. W ujęciu rynkowym publikacja nawiązuje do problematyki procesów decyzyjnych w planowaniu inwestycji w nieruchomości komercyjne (handlowe), wskazując na realne możliwości wykorzystania dla ich potrzeb przekrojowych badań ankietowych. (abstrakt oryginalny)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Budner W., Palicki S., Handel detaliczny w Lesznie - analiza i ocena, Poznań-Leszno, 2012.
  • Cichocki R., Cichocki P., Jakubowski P., ̄Życie w Lesznie, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171374393

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.