PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 4 | 26--31
Tytuł artykułu

Znaczenie mieszkań dla młodych małżeństw (w kontekście badań zachowań nabywców)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono czynniki jakimi kierują się potencjalni nabywcy poszukujący nieruchomości na cele mieszkaniowe.
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Gawron H., 2009, Analiza rynku nieruchomości, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
  • Kaczmarczyk S., 2003, Badania marketingowe. Metody i techniki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • Łaciak B., 2007, Obraz polskiego domu w serialach telewizyjnych, w: Woroniecka G. (red.), Co znaczy mieszkać. Szkice antropologiczne, Wydawnictwo Trio, Warszawa.
  • Mruk H., Pilarczyk B., Szulce H., 2007, Marketing. Uwarunkowania i instrumenty, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.
  • Strączkowski Ł., 2010, Znaczenie mieszkania dla nabywców mieszkań w świetle badań na poznańskim rynku mieszkaniowym, w: Szczepaniak K. (red.), Nieruchomości - Wycena, Opłacalność i Ryzyko, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot.
  • Workowska J., 2004, Domy trzeciej fali, "Świat Nieruchomości" nr 44, Kraków
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171374505

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.