Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono czynniki jakimi kierują się potencjalni nabywcy poszukujący nieruchomości na cele mieszkaniowe.
Rocznik
Numer
Strony
26--31
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
- Gawron H., 2009, Analiza rynku nieruchomości, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
- Kaczmarczyk S., 2003, Badania marketingowe. Metody i techniki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
- Łaciak B., 2007, Obraz polskiego domu w serialach telewizyjnych, w: Woroniecka G. (red.), Co znaczy mieszkać. Szkice antropologiczne, Wydawnictwo Trio, Warszawa.
- Mruk H., Pilarczyk B., Szulce H., 2007, Marketing. Uwarunkowania i instrumenty, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.
- Strączkowski Ł., 2010, Znaczenie mieszkania dla nabywców mieszkań w świetle badań na poznańskim rynku mieszkaniowym, w: Szczepaniak K. (red.), Nieruchomości - Wycena, Opłacalność i Ryzyko, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot.
- Workowska J., 2004, Domy trzeciej fali, "Świat Nieruchomości" nr 44, Kraków
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171374505