Warianty tytułu
Conditions of Implementation of the Management Accounting Methods Oriented Towards Customer Relations - Empirical Evidence
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykuły jest przedstawienie wyników badań empirycznych zmierzających do identyfikacji czynników determinujących zastosowanie praktyczne metod rachunkowości zarządczej, zorientowanych na relacje z klientami. Przedstawiono wyniki badań ankietowych przeprowadzonych na próbie polskich spółek giełdowych.(abstrakt oryginalny)
The aim of the paper is to present the results of empirical studies focused on the identification of practical applications of the management accounting methods oriented towards customer relations. The results of the survey conducted on the sample of Polish listed companies are disused in the article.(original abstract)
Rocznik
Strony
392--402
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
- Cäker M., Customer focus - An accountibility dilemma, "European Accounting Review" 2007, vol. 16, no. 1.
- Internetowy podręcznik statystyki, http://www.statsoft.pl/textbook/stathome.html.
- Kotowicz-Śwital M., Określenie wartości klienta dla przedsiębiorstwa, "Zeszyty Teoretyczne Rachunkowości" 2008, nr 46.
- Łada M., Rachunkowość otwartych ksiąg - zarys koncepcji, "Zeszyty Teoretyczne Rachunkowości" 2009a, nr 49.
- Łada M., Wartość dla klienta w rachunkowości zarządczej, "Zeszyty Teoretyczne Rachunkowości" 2009b, nr 48.
- Nita B., Rachunkowość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem, Wolters Kluwer, Kraków 2008.
- Smith M., Research Methods in Accounting, Sage Publications, London 2007.
- Sobańska I., Relacje międzyorganizacyjne - nowe spektrum rachunkowości zarządczej, "Zeszyty Teoretyczne Rachunkowości" 2008, nr 42.
- Strategiczna rachunkowość zarządcza, red. E. Nowak, Warszawa 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171375881