Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Contextual Advertisement
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł omawia reklamę kontekstową oraz jej różne aspekty. Przedstawiono typy reklamy kontekstowej, modele wyświetlania i rozliczania wyświetleń, systemy reklamy kontekstowej dla reklamodawców i dla wydawców oraz rozwijające się trendy w systemach reklamy kontekstowej. (abstrakt oryginalny)
Contextual advertising networks are popular on the Internet. In Poland there are several independent companies offering publishers and advertisers to use contextual advertising. This article will show the types of contextual advertising, display models and payment systems of contextual advertising for advertisers and publishers, and trends, in which contextual advertising systems are developed. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
83--93
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
- Battelle J. (2006), Szukaj. Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję, Wydawnictwo PWN, Warszawa.
- [NextClick 2014] http://www.nextclick.pl (dostęp: 15.11.2014).
- [ContentStream 2014] http://www.contentstream.pl (dostęp: 15.11.2014).
- [AdSense 2014] http://www.google.com/adsense (dostęp: 15.11.2014).
- [AdWords 2014] http://www.google.com/adwords (dostęp: 15.11.2014).
- [AdKontekst 2014] http://www.adkontekst.pl (dostęp: 15.11.2014).
- [Raport 2014] Rynek reklamy kontekstowej 2013 w Polsce, http://www.adkontekst.pl/ raporty/Raport-Rynek-Reklamy-Kontekstowej-2013.pdf, (dostęp: 15.11.2014).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171382881