PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 41 | nr 2 | 161--170
Tytuł artykułu

Tajemniczy mistrzowie polskiej gospodarki - przeciętne firmy czy rynkowi liderzy?

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Hidden Champions of Polish Economy - Average Companies Whether Market Leaders?
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym artykule zaprezentowano specyfikę bardzo wyjątkowej grupy polskich przedsiębiorstw, jakimi są tajemniczy mistrzowie. Choć tak naprawdę skupiono się przede wszystkim na danych strukturalnych dotyczących tych firm, to jednak tym samym celem publikacji stało się właśnie przedstawienie pewnego obrazu przedsiębiorstw, dotąd szczegółowo nie zidentyfikowanych na polskim rynku. Kto kryje się pod hasłem tajemniczy mistrz polskiej gospodarki? Na to pytanie choć pokrótce odpowie zaprezentowany fragment wyników badań prowadzonych przez Autorkę nad tą specyficzną grupą przedsiębiorstw. (abstrakt oryginalny)
EN
This article presents a very unique specificity of Polish enterprises, they are hidden champions. But really focuses primarily on the structural data of these companies, it is the same for publication just got to present the image of a company, not yet specifically identified in the Polish market. Who is behind the hidden champions password Polish economy? This question is though briefly answer fragment presented the results of research conducted by the author on this specific group of companies. (original abstract)
Rocznik
Tom
41
Numer
Strony
161--170
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
  • Haffer R., (2003), Systemy zarządzania jakością w budowaniu przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw, Wydawnictwo UMK, Toruń.
  • Kotler Ph., Caslione J.A., (2010), Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji, New Media, Warszawa.
  • Simon H., Dietl M., (2009), Tajemniczy mistrzowie XXI wieku. Strategie sukcesu nieznanych liderów na światowych rynkach, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
  • Strzyżewska M., (2008), Konkurencyjność polskich eksporterów - wybrane aspekty, [w:] A. Sosnowska, S. Łobejko (red.), Drogi do sukcesu polskich małych i średnich przedsiębiorstw, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171385793

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.