PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 1(10) Review of Problems and Solutions | 18--31
Tytuł artykułu

Valutazione Delle Non Conformità Nell'esempio di Un'azienda Italiana

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Wartościowanie niezgodności na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa włoskiego
Języki publikacji
IT
Abstrakty
W publikacji zaprezentowano i przeanalizowano trudności, z jakimi borykają się przedsiębiorcy w odróżnianiu procesów i składających się na nie procedur od osób, których one dotyczą. Przedstawiono także narzędzie służące wartościowaniu przykładowych kategorii przyczyn, jakie składają się na występowanie niezgodności w procesie produkcyjnym wybranego przedsiębiorstwa włoskiego. (abstrakt oryginalny)
EN
In questa pubblicazione sono presentate e analizzate le difficoltà che devono fronteg-giare le imprese nel differenziare i processi e le procedure che le costituiscono, dalle persone che operano queste procedure. Si presenta come uno strumento per valutare categorie campione che formano l'insorgenza di non conformità nel processo produttivo dell'azienda italiana. (original abstract)
Rocznik
Strony
18--31
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politecnico di Slesia
  • Politecnico di Slesia
Bibliografia
  • A. Hamrol, W. Mantura. Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Warszawa: PWN, 2013.
  • A. Hamrol. Zarządzanie jakością z przykładami. Warszawa: PWN, 2012.
  • R. Kolman. Różne odmiany jakości i ich praktyczne wykorzystanie. Warszawa: Placet, 2013.
  • Il Manuale della Qualità dell'azienda X.
  • J. Łunarski. Zarządzanie jakością. Standardy i zasady. Warszawa: WNT, 2012.
  • P. Miller. Systemowe zarządzanie jakością. Koncepcja systemu, ocena systemu, wspomaganie decyzji. Warszawa: Difin, 2011.
  • F. Mroczko. Zarządzanie jakością. Wałbrzych: Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości, 2011.
  • A. Pacana, D. Stadnicka. Systemy zarządzania jakością zgodne z ISO 9001. Wdrażanie, audytowanie i doskonalenie. Rzeszów: Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2009.
  • Procedura delle verifiche interne dell'azienda X.
  • K. Szczepańska. Zarządzanie jakością. W dążeniu do doskonałości. Warszawa: C.H. Beck, 2011.
  • R. Wolniak, B. Skotnicka-Zasadzień. Zarządzanie jakością dla inżynierów. Gliwice: Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, 2010.
  • G. P. Wójcik. Koszty jakości. Wybrane aspekty. Warszawa: Difin, 2014.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171388715

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.