PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 42 | nr 1 | 139--146
Tytuł artykułu

Komunikacja marketingowa w relacjach inwestorskich. PR a RI

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Communication in Investor Relations. PR and IR
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest prześledzenie ewolucji miejsca i roli relacji inwestorskich w działaniach organizacji gospodarczych ze szczególnym uwzględnieniem procesów PR i komunikacji marketingowej. Autor przedstawił funkcje, jakie pełnią relacje inwestorskie w organizacjach gospodarczych. Ponadto przeanalizowano, jakie miejsce zajmują owe relacje w kontekście public relations oraz komunikacji marketingowej. Artykuł jest próbą znalezienia wzajemnych zależności łączących IR oraz PR, a także zbadania natury komunikacji marketingowej w odniesieniu do relacji inwestorskich. (abstrakt oryginalny)
EN
This article aims to trace the evolution of the place and role of investor relations in the activities of business organizations with particular emphasis on the processes of PR and marketing communications. The author presented the functions they perform investor relations in economic organizations. In addition, they analyzed these relationships take place in the context of public relations and marketing communications. The article is an attempt to find interdependence IR and PR, as well as explore nature in respect of marketing communications for investor relations. (original abstract)
Rocznik
Tom
42
Numer
Strony
139--146
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Davis A., (2008), Wszystko co powinieneś wiedzieć o PR. Odpowiedzi na 500 najważniejszych pytań, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań.
  • Dziawgo D., (2011), Relacje inwestorskie. Ewolucja - funkcjonowanie - wyzwania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Krug A.M., (2010), Relacje inwestorskie w nowoczesnej spółce giełdowej, Wydawnictwo Poligraf, Brzezia Łąka.
  • Łukasik G., (2013), Relacje inwestorskie spółek kapitałowych, Wydawnictwo Difin, Warszawa.
  • Mamcarz K., (2012), Inwestorski marketing - mix. Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
  • Niedziółka D.A., (2008), Relacje inwestorskie, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Szymańska A., (2005), Public Relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Oficyna Wydawnicza UNIMEX, Wrocław.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171388947

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.