PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 1(29) | 133--150
Tytuł artykułu

Analiza działań promocyjnych w turystyce na przykładzie "Industriady 2014"

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Analysis of Promotion Tasks in Tourism on the Example of "Industriada "
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł poświęcony jest analizie działań promocyjnych podjętych przez włodarzy województwa śląskiego mających na celu zachęcenie do uczestnictwa w święcie Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego - "Industriadzie 2014". W tym celu przeprowadzono badania ankietowe wśród uczestników omawianej imprezy. Założeniem ankiety było ustalenie skuteczności poszczególnych środków promocji, jakie zastosowano, oraz porównanie uzyskanych wyników z danymi publikowanymi przez organizatorów zdarzenia.(abstrakt oryginalny)
EN
This paper is devoted to the analysis of promotional activates undertaken by the authorities of Silesian voivodeship designed to encourage participation in the celebration of Industrial Monuments Route of Silesia - "Industriada 2014". In order to do this, a survey was conducted among participants of this event. The purpose of the survey was to determinate the effectiveness of each promotion measure that was applied in this case, and the comparison of the achieved results with data published by the event organizers.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
133--150
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Śląska
Bibliografia
  • Altkorn J., Marketing w turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997.
  • Andrzejewski P., Kot W., Media relations - budowanie reputacji firmy, Poltext, Warszawa 2002.
  • Briggs S., Successful Tourism Marketing. A Practical Handbook, Kogan Page Ltd., London 2001.
  • Cianciara J., Uścińska B., Komunikacja społeczna. Komunikowanie się z mediami w praktyce, Astrum, Wrocław 1999.
  • Czupryna K., Skuteczny marketing bezpośredni, IFC Press, Kraków 2004.
  • Kaczmarczyk S., Metody badania skuteczności i efektywności reklamy, w: Komunikacja marketingowa, red. M. Rydel, ODDK, Gdańsk 2001.
  • Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B., Produkt turystyczny, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
  • Komunikowanie się w marketingu, red. H. Mruk, PWE, Warszawa 2004.
  • Kotler Ph., Marketing Management. Analysis, Planning, Implementation and Control, Prentice Hall Int., New Jersey 1994.
  • Kruczek Z., Walas B., Promocja i informacja w turystyce, Proksenia, Kraków 2010.
  • Marketing Definitions. A Glossary of Marketing term, American Marketing Association, Chicago 1960.
  • Marketing usług turystycznych, red. D. Dudkiewicz, DrukTur Sp. z o.o., Warszawa 2007.
  • Middleton V.T.C., Marketing w turystyce, PAPT, Warszawa 1996.
  • Pawlak-Kołodziejska K., Komunikacja marketingowa, w: Marketing, red. K. Andruszewski, TNOiK, Toruń 2011.
  • Pawlicz A., Promocja produktu turystycznego, Difin, Warszawa 2008.
  • Sznajder A., Sztuka promocji, czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę, Business Press, Warszawa 1993.
  • www.industriada.pl/Pokaz/213305/o-industriadzie.
  • www.slaskie.pl/strona_n.php?jezyk=pl&grupa=3&dzi=1401258606&id_menu=612.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171389439

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.