PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 3 | 129--141
Tytuł artykułu

Marketingovyj audit kak osnova razvitiâ brendov

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Audit as a Basis for the Development of Brands
Języki publikacji
RU
Abstrakty
EN
In the article, the essence of marketing audit as an independent regular monitoring of the brand condition on the market in relation to competing brands is defined. We are developed the blocks of questions to assess the following: the external environment of the brand on a commercial real estate market; its goals and strategies; its marketing management structure and major systems; the efficiency of the marketing budget and the effectiveness of the marketing mix. (original abstract)
Słowa kluczowe
EN
Audit   Marketing   Brand  
PL
Audyt   Marketing   Marka  
Rocznik
Numer
Strony
129--141
Opis fizyczny
Twórcy
  • National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute"
Bibliografia
  • Аакер Д., Создание сильных брендов, Москва, Издательство: ИД Гребенникова, 2003.
  • Бренд-консалтингова агенція "Interbrand" [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http:// www.interbrand.com/ru/Default.aspx.
  • Зозулев А., Солнцев С., Маркетиговые исследования: теория, методология, статистика, Москва, Издательство «Рыбари», Киев, Издательство «Знання», 2008.
  • Римаренко М., Концепція аудиту маркетингової стратегії та бренду компанії на ринку комерційної нерухомості, Науковий Вісник. Одеський державний економічний університет, Одеса, 2008, № 20.
  • Черчилль Г., Маркетинговые исследования, Санкт-Петербург, Издательство «Нева», 2004.
  • Шульгіна Л., Лео М., Брендинг: теорія та практика (на прикладі об'єктів комерційної нерухомості), Київ-Тернопіль, Видавництво «Астон», 2011.
  • Hadrian P., Audyt marketingowy - problemy interpretacyjne, [w:] Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów, red. A. Nalepka, Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu, Wyższa Szkoła Biznesu w Tarnowie, Nowy Sącz 2005.
  • Hadrian P., Audyt marketingowy w przedsiębiorstwie XXI wieku - wybrane kierunki rozwoju, [w:] Kierunki rozwoju współczesnego marketingu, red. A. Czubała, R. Niestrój, J.W. Wiktor, Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171390643

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.