PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 965 Zarządzanie finansami firm - teoria i praktyka | 57--66
Tytuł artykułu

Czynniki kształtowania wartości przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa kluczową rolę odgrywają tak zwane generatory wartości, czyli - mówiąc inaczej - czynniki decydujące o zmianie tej wartości. Prawidłowa identyfikacja tych czynników jest warunkiem wstępnym budowy skutecznego modelu zarządzania wartością i następnie jego efektywnego wdrożenia. W prezentowanym referacie przedstawiono niektóre problemy związane z kształtowaniem wartości przedsiębiorstwa na przykładzie wybranych spółek giełdowych. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Politechnika Wrocławska
Bibliografia
  • Black A., Wright P., Bachman J.: W poszukiwaniu wartości dla akcjonariuszy. Dom Wydawniczy ABC, 2000.
  • Brigham E.F.: Podstawy zarządzania finansami. PWE, Warszawa 1996, t. 2.
  • Carolan C.: Kalendarz spiralny. Warszawa 1996.
  • Copeland T., Koller T., Murrin J.: Wycena; Mierzenie i kształtowanie wartości firm. WIG PRESS, Warszawa, 1997.
  • Murphy J.J.: Analiza techniczna. WIG Press, Warszawa, 1995.
  • Rappaport A.: Wartość dla akcjonariuszy. Poradnik dla menedżerów. WIG Press 1999.
  • Simmons R., Buffet W.: Strategie sukcesu. Liber 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171392409

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.