Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem spotkań organizowanego przez Koło Naukowe Zagranicznych Systemów Medialnych Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego cyklu "Media Meetings" jest poznanie systemów medialnych różnych krajów dzięki wykładom monograficznym prowadzonym przez zaproszonych gości - praktyków dziennikarstwa, korespondentów lub pracowników mediów - pochodzących z kraju obranego tematem danego spotkania. Dotychczas uczestnicy "Media Meetings" mieli szansę posłuchać wykładów na temat systemów medialnych Bułgarii, Włoch, Niemiec i Rumunii. Gościem specjalnym piątej edycji był Saurabh Kumar Shahi - indyjski dziennikarz tygodnika "The Sunday Indian" i korespondent wojenny specjalizuj ący się w problematyce Bliskiego Wschodu, Afganistanu, Iranu, Iraku oraz Pakistanu. W pierwszej części spotkania indyjski dziennikarz przedstawił historię kształtowania się rynku mediów indyjskich począwszy od pierwszych lat po II wojnie światowej do dzisiaj. Wraz z uzyskaniem przez Indie niepodległości w 1947 r. kontrolę nad mediami elektronicznymi przejął indyjski rząd, natomiast media drukowane znalazły się pod kontrolą korporacji mediowych.(fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Uniwersytet Warszawski, doktorant
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171392799