Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
The article is based on knowledge increment in the methodology field of a marketing choice of the most preferable region businesses. The definition of the most effective businesses is a new and rather present problem for the region which has received the maximum economic independence under the authority of competitive activity in the market conditions. (original abstract)
Artykuł przygotowany został w oparciu o wiedzę metodologiczną z zakresu marketingu wyboru i dotyczy najbardziej preferowanej działalności biznesowej w regionie. Określenie najbardziej preferowanej działalności gospodarczej jest nowym problemem dla regionów, które uzyskały szeroką niezależność ekonomiczną, jeśli chodzi o działalność konkurencyjną w warunkach rynkowych. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Strony
49--55
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Volgograd State University
Bibliografia
- M. Porter, International competition: the translation from English/under the editorship of and with V.D. Shchetinina's foreword. M: International Relations, 1993.
- G.L. Bagiev, etc. Marketing: the textbook for high schools, G.L. Bagiev, V.M. Tarasevich, H. Ann. M: Open Society "Publishing house" "Economy", 1999.
- Marketing of places: attraction of investments, enterprises, inhabitants and tourists in cities, communes, regions and the countries of Europe, F. Kotler, etc. - St.-Petersburg: Publishing House the Stockholm Economy School, 2005.
- A.P. Pankruhin, Marketing of territories, 2 edition., add. - SPb.: Peter, 2006.
- F. Kotler, Marketing - management, SPb: Publishing house "Peter", 1999.
- Determination of effective economy: [monography] / under the editorship of A.V. Djachenko; VolSU. - Volgograd: Publishing house VolSU, 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171393665