Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki badań oparte na wykorzystaniu Indeksu Wartości Reklamy, które po przeprowadzeniu i weryfikacji indeksu "surowego" i "ważonego" są oparte na opinii respondentów. Którzy wiarygodność tych przekazów reklamowych, oceniają w konkretnych nośnikach pozytywnie i obdarzają dużym stopniem zaufania. Jest to procedura oparta na dwustopniowym podejściu do wybranych segmentów rynku (układów terytorialnych), dla których przekazywane apele promocyjne są w bardzo dużym stopniu oceniane jako wiarygodne i prawdziwe. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Strony
257--262
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Marcinkowski S. Strategia i taktyka działań reklamowych Reklama 1974, 6.
- Szopa R. Mapa mediów polskich i media plany w praktyce promowania kredytów konsumpcyjnych. Banki a gospodarka polska. Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej. Kraków 1994.
- Witkowski J. Wykorzystanie Indeksu Wartości Reklamy dla kształtowania planu promocji firmy. Metody Badań Marketingowych. X Konferencja Katedr Marketingu i Handlu Uczelni i Wydziałów Ekonomicznych. Krynica 24-26 września 1996 r. Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Kraków 1996.
- Pachucka J., Witkowski J. Promocja nowego produktu bankowego Zarządzanie Organizacjami Gospodarczymi. IV Międzynarodowa Konferencja Naukowa. Politechnika Łódzka Wydział Organizacji i Zarządzania. Łódź 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171394829