PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 1 | 33--36
Tytuł artykułu

Komunikuj tak, by się nie oparli!

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Budując wizerunek firmy i chcąc odnieść sukces w sprzedaży należy wciąż stawiać na efektywność obsługi klienta. Na przykład e-marketing pozwala na dużą swobodę personalizacji także w obszarze nazwy nadawcy. Często więc wystarczy do bazy danych dodać pole z imieniem i nazwiskiem oraz adresem e-mailowym pracowników obsługujących konkretnego klienta, aby cieszyć się prawdziwą komunikacją one-to-one, na którą odbiorca może odpowiedzieć mailowo lub telefonicznie. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
33--36
Opis fizyczny
Twórcy
  • FreshMail
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171396295

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.