PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 1 | 49--52
Tytuł artykułu

Kampania z listą produktów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Miesiąc testów dotyczących jednego z klientów dowiódł, iż nowy format reklamowy Google można uznać za efektywny. Polscy reklamodawcy mogą też korzystać z tej innowacji. Na początek powinni oni skonfigurować część kampanii reklamowej obejmującej tylko produkty, na których im najbardziej zależy. Później zaś uważnie obserwować co się dzieje i wdrażać do tego systemu dalsze segmenty, nie zapominając o właściwym opisie towarów, których promocję powinny wspomagać atrakcyjne zdjęcia, bonusy itp.(abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
49--52
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Bluerank
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171396993

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.