PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 1 | 90--91
Tytuł artykułu

Rzetelnie i bez ściemy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współcześnie niemal każdy konsument stara się być choć odrobinę profesjonalny w swoich wyborach. W wielu przypadkach zaciera się granica pomiędzy osobą prywatną, kupującą w ilościach detalicznych a profesjonalnym nabywcą kupującym duże ilości towarów dla celów produkcyjnych bądź handlowych. Ten drugi kupuje wprawdzie więcej i najczęściej są to inne produkty, niemniej świadomość konsumencka i nabyte marketingowe nawyki są już na tyle powszechne, iż zachodzą podobieństwa i analogie pomiędzy obydwoma rodzajami konsumentów; tymi zwykłymi i biznesowymi. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
90--91
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171397285

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.