PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 3 | 9--11
Tytuł artykułu

Jak kupuje Igrek

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Klient na zakupy udaje się przygotowany, zwykle wie gdzie znaleźć najlepszą ofertę. Zdaje sobie sprawę co obiecuje marka i ile produkt powinien kosztować. Promocje kierowane do tej grupy odbiorców muszą być naprawdę dobrze wycelowane, atrakcyjne i dopięte na ostatni guzik. A digitalizacja życia to trend, który musi mieć przełożenie na wzajemne stosunki klient - sprzedawca (firma), przy ciągłym dążeniu do doskonałości i innowacyjności. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
9--11
Opis fizyczny
Twórcy
  • PMT Marketing System
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171397619

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.