PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | nr 4 (55) | 160--163
Tytuł artykułu

Krzysztof J. Rychter, Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło, Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorzy z bogatym doświadczeniem, członkowie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, wykładowcy akademiccy i autorzy ekspertyz biznesowych, przygotowali książkę logicznie spójną i bogatą w praktyczne wskazówki. Jak wykorzystać obraz do wykreowania wizerunku firmy? Jak komunikować wartości organizacji za pomocą znaków? Jak tworzyć spójny system, który pomaga wyróżnić się wśród konkurencji? Jak adaptować logo, monitorować wprowadzanie zmian, tworzyć księgę tożsamości wizualnej? Na te pytania czytelnik znajdzie odpowiedź w omawianej publikacji, napisanej przystępnym językiem i w oparciu o źródła naukowe. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
160--163
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
  • Norgaard K.M., Living in Denial: Climate Change, Emotions and Everyday, The MIT Press, Massachusetts, USA 2011.
  • Sztompka P., Fotospołeczeństwo. Antologia tekstów z socjologii wizualnej, Znak, 2012.
  • Wojcik K., Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Placet 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171398031

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.