PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 4 | 207--225
Tytuł artykułu

Postrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Perception and Effectiveness of Advertisement On-Line
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W ostatnich latach obserwujemy wzrost rynku reklamowego on-line. Wzrost ten jest proporcjonalny do poszerzającego się wykorzystania sieci przez użytkownika. Ogromna popularność Internetu i jego sugestywne oddziaływanie jest wykorzystywane przez reklamodawców. Nadawcy reklam internetowych stosują coraz to nowsze ich formy, by dotrzeć i wpłynąć na zachowania nabywcze internautów. Z punktu widzenia przedsiębiorcy dobierającego odpowiednie formy reklamy internetowej dla swojego przedsiębiorstwa istotna jest odpowiedź na pytanie dotyczące postrzegania i skuteczności reklamy w sieci. W tym celu autorki opracowania przeprowadziły na przełomie 2014 i 2015 roku pilotażowe badania ankietowe obejmujące swym zasięgiem obszar naszego kraju. Wstępne wyniki badań prezentuje niniejsze opracowanie. (abstrakt oryginalny)
EN
According to recent survey carried out in Poland, the market of on-line advertising is sky-rocketing. The growing ranks of entrepreneurs decide on advertising campaign by Internet. Advertising agency use a lot of new forms of promotions all the time. They want to reach to the customers and impact on decisions made in the scope of purchasing. When enterprise wants to choose appropriate forms of advertisement on-line they have to consider perception and effectiveness of advertisement on-line. To achieve this aim, the authors conducted a nationwide research using the method of a questionnaire. The survey was carried out at the end of year 2014. The first results are represent in this article. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
207--225
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
  • DRUKOLO - Kohlmeyer Spółka Jawna
Bibliografia
  • Bonek T., Smaga M., Biznes w Internecie, Wydawnictwo Wolters Kluwer Business, Warszawa 2012.
  • Kaznowski D., Nowy marketing w Internecie, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2007.
  • Nowacki R., Reklama, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2005.
  • Penc J., Strategiczny system zarządzania. Holistyczne myślenie o przyszłości, formułowanie misji i strategii. Pobudzanie innowacyjności i kreatywności, tworzenie systemu troski o klienta, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2001.
  • Pierścionek Z., Jurek-Stępień S., Czynniki sukcesu polskich przedsiębiorstw na rynkach Unii Europejskiej, Wydawnictwo Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Warszawa 2006.
  • www.firmawsieci.eu
  • www.marketing-news.pl
  • www.reklama.interia.pl
  • www.slownik.intensys.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171399941

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.