PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | nr 4 | 243--254
Tytuł artykułu

Identyfikacja wizualna znaku graficznego marki "Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego" w świetle wyników badań pilotażowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Visual Identification of the Logo Brand for the Industrial Monuments Route of Silesian Voivodeship in the Light of Pilot Studies Results
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł prezentuje wyniki badań dotyczących świadomości marki Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego wśród mieszkańców województwa śląskiego. Celem artykułu jest omówienie koncepcji systemu identyfikacji wizualnej i znaku marki Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego oraz jego postrzegania przez mieszkańców województwa śląskiego w świetle wyników przeprowadzonych badań pilotażowych. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents the results of research on the consciousness of Industrial Monuments Route Brand among the inhabitants of the Silesian Voivodeship. The article aims to discuss the concept of the visual identification system and brand of The Industrial Monuments Route of the Silesian Voivodeship and its' perception of inhabitants of the Silesian Voivodeship in the light of the pilot studies results. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
243--254
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Bibliografia
  • Altkorn J., Wizerunek firmy, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2004.
  • Bronowicz M., Komunikacja wizualna. Public relations, reklama, branding, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 2014.
  • Hajduga A., Turystyka industrialna w działaniach promocyjnych województwa śląskiego realizowanych w 2009 roku, [w:] Wykorzystanie potencjału dziedzictwa przemysłowego dla promocji turystycznej gmin i regionów, red. T. Burzyński, A. Staszewska-Ludwiczak, Śląska Organizacja Turystyczna, Katowice - Zabrze 2009.
  • Kotler P., Marketing, Wydawnictwo Rebis, Poznań 2005.
  • Księga identyfikacji wizualnej znaku promocyjnego Szlaku Zabytków Techniki, Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Katowice 2011.
  • Plan Marketingowy i wytyczne strategiczne promocji dla Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego, MarketPlace Grupa Eskadra 2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171399945

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.