PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 3 (62) | 186--189
Tytuł artykułu

Media Business Culture/Media Biznes Kultura t. 3. New trajectories of advertising and public relations/Nowe trajektorie reklamy i public relations red. Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska Kinvara Co. Galway: TrueSign; Novae Res, Gdynia 2015, 310 s., ISBN 978-0-9927953-2-0 (IRL); ISBN 978-83-7942-498-2 (POL)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Książka jest zbiorem artykułów napisanych przez doktorantów i studentów skupionych wokół zajęć specjalizacyjnych z zakresu reklamy i public relations, które były prowadzone przez redaktorki naukowe tomu. Przedstawiono zatem punkt widzenia młodych adeptów dziedziny komunikowania prezentujących tu wyniki swoich badań, krytyczne przemyślenia i refleksje na temat dziennikarstwa i komunikacji marketingowej. Opracowanie podzielono na dwie części: w pierwszej (Media, reklama, public relations) zebrano spostrzeżenia na temat przenikania się i zmian dziedzin reklamy, public relations i środków komunikowania; w drugiej (Media i komunikacja publiczna) autorzy skupili się na zawartości przekazów medialnych, ich uwarunkowaniach technologicznych oraz wizerunku osób publicznych.(fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
186--189
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171403377

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.