Warianty tytułu
Identification and Assessment of Factors Improving Logistic Customer Service
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono znaczenie prawidłowego funkcjonowania logistycznej obsługi klienta dla wybranego przedsiębiorstwa branży tworzyw sztucznych. Zwrócono uwagę na konieczność doskonalenia procesów obsługi klienta jako sposobu na podniesienie sprawności funkcjonowania całego przedsiębiorstwa. Przybliżono problemy oceny efektywności procesów logistycznej obsługi klienta. Zaproponowano metodę analizy zewnętrznej, w której kluczowe znaczenie mają klienci zaangażowani bezpośrednio w procesy obsługi klienta. Zostali oni poddani badaniu ankietowemu, w którym klienta w kontekście potrzeby doskonalenia.(abstrakt oryginalny)
The article presents the importance of the correct functioning of logistic customer service for the selected enterprises of plastic material branch. The attention has been paid towards the necessity of improving processes of customer service as a way to increase efficient functioning of the whole enterprise. The attention has been paid towards the problems of assessing effectiveness of processes of logistic customer service. A suggestion has been made to use the external analysis method, in which key importance is given to customers involved directly in the processes of customer service. They have completed the survey in which they stated the importance of given element of logistic customer service in context of the need of improvement.(original abstract)
Twórcy
autor
- Politechnika Częstochowska
Bibliografia
- Blanchard B.S., Logistics engineering and management, Pearson Prentice Hall, New York 2004
- Bozarth C., Handfeld R., Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw, Wyd. Helion, Gliwice 2007
- Christopher M., Strategia zarządzania dystrybucją, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1999
- Coyle J.J., Bardi E.J., Langley Jr. C.J., Zarządzanie logistyczne, PWE, Warszawa 2002
- Ficoń K., Logistyka ekonomiczna. Procesy logistyczne, Wyd. BEL Studio Sp. z o.o., Warszawa 2008
- Korczak J., Inżynieria procesów logistycznych, Wydawnictwo Uczelniane Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy, Bydgoszcz 2013
- Schmelzer H.J., Sesselman W., Geschäftsprozess Management in der Praxis. Hanser Wien 2003
- Szymonik A., Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, Część 1, Difin S.A., Warszawa 2010
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171404201