PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | t. 16, z. 7, cz. 3 Firmy rodzinne - doświadczenia i perspektywy zarządzania | 147--159
Tytuł artykułu

Wykorzystanie Facebooka w firmach rodzinnych w świetle badań własnych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Use of Facebook at Family Business - Research Results
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest dokonanie analizy wykorzystania najpopularniejszego w Polsce portalu społecznościowego Facebook przez przedsiębiorstwa rodzinne. Ma to odpowiedzieć na pytanie, czy polskie firmy rodzinne zdołały się dopasować do zmian, jakie nastąpiły w wyniku ewolucji Internetu2.0. (fragment tekstu)
EN
Facebook is a growing form of communication. Today customers often use available social media looking for information about companies. Interesting question seems to be how family business may use Facebook to communicate with customers. (original abstract)
Twórcy
  • Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
  • Barwise P., Meehan S. (2010), The One Thing You Must Get Right When Building a Brand, Harvard Business Review, December.
  • Fournier S., Lee L. (2009), Getting Brand Communities Right, Harvard Business Review, April 2009.
  • Kaczorowska-Spychalska D. (2011), Portale społecznościowe w strategii komunikacji [w:] Z. Waśkowski (red.), Komunikacja Rynkowa. Kultura, perswaz ja, technologia, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań.
  • Kane G.C., Fichman R.G., Gallaugher J., Glaser J. (2009), Community Relations 2.0, Harvard Business Review, November.
  • Kane G., Alavi M. (2014), What's Different About Social Media Networks? A Framework and research Agenda, "MIS Quarterly", Vol. 38, No. 1.
  • Kaplan A. M., Haenlein M. (2011), Two Hearts in Three-quarter Time: How to Waltz the Social Media/Viral Marketing Dance, "Business Horizons", Vol. 54.
  • Kowalewska A., Szut J., Lewandowska B., Kwiatkowska M., Sułkowski Ł., Marjański A., Jagusztyn Krynicki T. (2009), Firmy rodzinne w polskiej gospodarce - szanse i wyzwania, PARP, Warszawa.
  • Marjański A. (2012), Specyfika firm rodzinnych [w:] Firma w rodzinie cz y rodzina w firmie - metodologia wsparcia firm rodzinnych, PARP, Warszawa.
  • Mount M., Martinez M. (2014), Social Media: A Tool for Open Innovation, "California Management Review", Vol. 56, No. 4.
  • Naylor R., Lamberton C., West P. (2012), Beyond the "Like" Button: The Impact of Mere Virtual Presence on Brand Evaluations and Purchase Intentions in Social Media Settings, "Journal of Marketing", Vol. 76.
  • Piskorski M.J. (2011), Social Strategies That Work, Harvard Business Review, November.
  • Stopczyński B. (2014a), Facebook w komunikacji marketingowej - użyteczność dla firm rodzinnych, [w:] Sułkowski Ł., Marjański A., (red.), Firmy Rodzinne - współczesne nurty badań i praktyki zarządzania, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", tom XV, Zeszyt 7, cz. III, Wyd. SAN.
  • Stopczyński B. (2014b), Specyfika wykorzystania mediów społecznościowych na polskich uczelniach na prz ykładzie SAN, [w:] Chmielecki M., (red.), Studia z zarządzania międz ykulturowego, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", tom XV, zeszyt 3, Wyd. SAN ks.)
  • Sułkowski Ł. (2011), Definicje i typologie małych firm rodzinnych - wnioski z badań, [w:] Sułkowski Ł., (red.), Firmy rodzinne - determinanty funkcjonowania i rozwoju. Współczesne aspekty zarządzania, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", Zeszyt 6, tom XII, Wyd. SAN.
  • Sułkowski Ł. (2014), Alternatywne paradygmaty współczesnego marketingu [w:] J. Otto, Ł. Sułkowski (red), Metody zarządzania marketingowego, Diffin, Warszawa.
  • Verunccio M. (2014), Communicating Corporate Brands Through Social Media: An Exploratory Study, "International Journal of Business Communication", Vol. 51(3).
  • Grabiec P. (red.) (2013), Socialmediastandard 2013 Biznes, www.internetstandard.pl dostęp 19.12.2014.
  • GUS (2013), Społeczeństwo informacyjne w Polsce, stat.gov.pl dostęp 19.12.2014.
  • Jeleśniewski M. (2010), Polska blogosfera, wyniki badań z 2010 r., eredaktor.pl, dostęp 19.12.2014.
  • Kubisiak P., Prokurat K., Sumara S., Krzycki M. (2012), Raport z badania: Polskie firmy w mediach społecznościowych, Harvard Business Review Polska, www.hbrp.pl, dostęp 19.12.2014.
  • Przewuska K. (2011), Portret uż ytkownika mediów społecznościowych, Harvard Business Review Polska, www.hbrp.pl, dostęp 19.12.2014.
  • Socialbakers (2014), December 2014 Social Marketing Report Poland, http://www.socialbakers.com/ dostęp 22.01.2015.
  • WeAreSocial (2014), Global Digital Statistics 2014, http://etonpreneurs.com/, dostęp 20.12.2014.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171404237

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.