PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | t. 16, z. 7, cz. 3 Firmy rodzinne - doświadczenia i perspektywy zarządzania | 161--176
Tytuł artykułu

Wymiar familijny semiotyki motywów roślinnych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Family Aspects in Semiotics of Plantal Themes
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Głównym celem artykułu jest przedstawienie wyników analizy treści przeprowadzonej na zestawie symboli zebranych w "Słowniku symboli" Władysława Kopalińskiego z podziałem ich znaczeń na: ogólne i bezpośredni wymiar familijny. Ze względu na rozległość zagadnienia i materiału źródłowego konieczne było ograniczenie tematyczne analizy jedynie do samych symboli roślinnych. (fragment tekstu)
EN
Marketing and promotion of family business are very specific and very important topics, because their branding process is bounded not only with the reputation of a company and its products, but also with a visage and reputation of a family itself. Family companies in their marketing communication should therefore try to stress their uniqueness by appropriate marketing tools. Among such marketing tools suitable for family business communication there are numerous symbols that have very strict family meaning. The main goal of this paper is to present the result of a content analysis conducted on plantal symbols with division of their meaning on general meaning and direct family references.(original abstract)
Twórcy
  • Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
  • Cirlot J.E. (2012), Słownik symboli, Znak, Kraków.
  • Dobek-Ostrowska B. (2006), Komunikowanie polityczne i publiczne, PWN, Warszawa.
  • Kaczmarek B. (2003), Komunikowanie się we współczesnym świecie, WUMS-C, Lublin.
  • Kopaliński W. (2012), Słownik symboli, Rytm, Warszawa.
  • Mazurek-Kusiak A. (2013), Wpływ działań marketingowych małego przedsiębiorstwa na zadowolenie klientów z jakości usług na przykładzie biura podróży, "Handel Wewnętrzny - rynek, przedsiębiorstwo, konsumpcja, marketing", maj-czerwiec 2013, tom 2: 219-227.
  • Nalazek A. (2012), Marka firmy rodzinnej, w: red. K. Bryczkowska, M. Olszewska, M. Mączyńska, Firma w rodzinie czy rodzina w firmie, PARP, Warszawa.
  • Nęcka E. (2006), Psychologia poznawcza, PWN, Warszawa.
  • Sułkowski Ł. (2004), Organizacja a rodzina. Więzi rodzinne w życiu gospodarczym, Dom organizatora, Toruń.
  • Zenderowski R., Koziński B. (2012), Różnice kulturowe w biznesie, CeDeWu, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171404455

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.