Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Word of Mouth Marketing as a Form of Unpaid Marketing Communication
Języki publikacji
Abstrakty
Komunikacja rynkowa, jaką stosują firmy, stanowi zbiór narzędzi, mający na celu dostarczanie informacji, argumentacji i obietnic dotyczących oferty, klientom i potencjalnym nabywcom. Innymi słowy są to działania, które mają zachęcać i skłaniać do kupowania oferowanych produktów i usług, z jakimi spotykają się nabywcy na rynku. Aby zaistnieć i z powodzeniem trwać na rynku, każda firma i każdy produkt wymagają informowania nabywców za pomocą różnych rodzajów narzędzi marketingowych. Niniejszy artykuł jest poświęcony tym zagadnieniom, ze szczególnym uwzględnieniem marketingu szeptanego lub marketingu przekazu ustnego.(fragment tekstu)
Market communication is a collection of tools designed to provide information, arguments and promises to offer to customers and potential buyers. Marketing communication with customers is a very important way to maintain communication or contact with them. Every company should take care of it so that word of mouth took the form of an active process of creating a brand image in the market. This article is devoted to these issues, with particular emphasis on word of mouth marketing.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Strony
163--176
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
- Al-Noorachi M. (2012), Satysfakcja a obsługa klienta, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", Tom XIII, Zeszyt 2, Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, Łódź.
- Hughes M. (2008), Marketing szeptany. Buzzmarketing. Z ust do ust - jak robić szum medialny wokół siebie, firmy produktu, Wydawnictwo MTBiznes Sp. z o.o., Warszawa.
- Kamieński J. (2013), Zarządzaj doświadczeniem klientów, "Marketing w praktyce", nr 2.
- Kotler Ph., Keller K.L. (2012), Marketing, Wydawnictwo REBiS, Poznań.
- Mruk T. (2012), Marketing - satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, PWN.
- Plythe J. (2002), Komunikacja marketingowa, PWE, Warszawa.
- Rydel M. (2001), Komunikacja marketingowa, Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadry Sp. z o.o., Gdańsk.
- Sztucki T. (1998), Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171406117