Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
In a broad definition, a client or a customer is "a person who does some errands in an office or an institution, uses services of a company, enterprise, bank, lawyer, etc., buys in a shop". The aim of this article is to determine whether, due to political, social and economic changes which have been initiated in the first half of 1989, the Client has begun to be treated as a strategic value which is the focal point of the whole business.(original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Strony
177--188
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- University of Social Sciences
Bibliografia
- Jaki A., Kaczmarek J., Rojek T. (2011), Restrukturyzacja - teoria i praktyki w obliczu wyzwań, Wydawnictwo Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków.
- Kaleta J. (1995), Restrukturyzacja gospodarki, Encyklopedia Biznesu, Tom 2, Wydawnictwo Fundacja Innowacja, Warszawa.
- Kotler Ph. (2005), Marketing, Dom Wydawniczy REBiS, Poznań.
- Kotler Ph. (2004), Marketing od A do Z, PWE, Warszawa.
- Kotler Ph. (1999), Kotler o marketingu. Jak kreować i opanowywać rynki, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
- Kumar V. (2010), Zarządzanie wartością klienta, PWN, Warszawa.
- Markowski A., Pawelec R. (2001), Wielki słownik wyrazów obcych i trudnych, Wydawnictwo Wilga, Kraków.
- Leland K., Bailey K. (1999), Obsługa klienta, Wydawnictwo README, Warszawa.
- Rocznik Statystyczny Rzeczpospolitej Polski (2012), GUS, Warszawa, Rok LXXII.
- Ustawa z 13.VII.1990 o prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych.
- Żurawek B., Żurawik W. (1996), Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171406121