PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | 23 | 97--108
Tytuł artykułu

Wybrane aspekty wykorzystania marketingu ekologicznego dla poprawy środowiska naturalnego w Koszalinie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Selected Aspects of the Use of Ecological Marketing for Improving Natural Environment in Koszalin
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego artykułu jest podkreślenie roli marketingu ekologiczne-go w pobudzaniu inicjatyw proekologicznych i kształtowaniu świadomości ekologicznej społeczeństwa(fragment tekstu)(fragment tekstu)
EN
The article presents the essence of ecological marketing and characterizes selected environmental problems in the town of Koszalin. The hazards due to emissions of undesirable substances, noise, waste management and water-sewer management are described. While analysing the condition of the environment, a review of major environmental initiatives taken by the local authority, municipal companies and social organizations was carried out.(author's abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
23
Strony
97--108
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska
Bibliografia
  • Castenow D., Nowy marketing w praktyce, PWE, Warszawa 1996.
  • http://naszaziemia.pl/programy/sprzatanie-swiata/cel-programu, 14.10.2014.
  • Kiełczewski D., Ekologia społeczna, Wydawnictwo Ekologia i Środowisko, Białystok 1999.
  • Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
  • Małachowski K. (red.), Gospodarka, a środowisko i ekologia, CeDeWu, Warszawa 2011.
  • Program Ochrony Powietrza Dla Stref Województwa Zachodniopomorskiego, tj. aglomeracji szczecińskiej, miasta Koszalin oraz strefy zachodniopomorskiej - TOM III - STREFA MIASTO KOSZALIN, 2013 r., http://eregion.wzp.pl/sites/default /files/iii_pop_strefa_koszalin.pdf, 14.10.2014.
  • Program Ochrony Środowiska Przed Hałasem Dla Miasta Koszalina, 2013, http://www.bip.koszalin.pl/?a=17600, 14.10.2014.
  • Piontek F. (red.), Ekonomia, a zrównoważony rozwój, t. 2, Wydawnictwo Ekonomia i Środowisko, Białystok 2001.
  • Przybyłkowski K., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
  • Zaremba-Warnke S. (red.), Marketing ekologiczny, Wydawnictwo Uniwersytetu Eko-nomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171406127

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.