PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | t. 16, z. 9, cz. 1 Agile-Commerce - zarządzanie w erze cyfrowej | 9--27
Tytuł artykułu

Klient a marketingowe zarządzanie jego wartością

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Customer and Marketing Management of its Value
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwykło się mawiać, że klient jest biznesem i nie ma biznesu bez klienta. Inaczej stanowi on strategiczną wartość, której poświęcony jest każdy biznes. Autor w niniejszym opracowaniu starał się odpowiedzieć na następujące pytania: a) Kim jest klient w ujęciu biznesowym? b) Jakie jest miejsce i rola klienta w założeniach najbardziej rozpowszechnionych stylów zarządzania firmą? c) Czy do wszystkich klientów należy podchodzić troskliwie i traktować ich jednakowo? d) Czy należy jednak zdywersyfikować (zróżnicować) klientów według generowanego zysku? (fragment tekstu)
EN
It is common to say that the customer is a business and there is no business without a customer. In other words customer is a strategic value which is dedicated to every business. The author in this study is trying to answer the following questions. First of all who is the client in terms of business? Then what is the place and role of the customer in the most popular company management styles? Should all customers be approached carefully and treated equally? And finally - is it necessary to diversify (differentiate) customers by the profit they generate? (original abstract)
Twórcy
  • Społeczna Akademia Nauk
Bibliografia
  • Bazarth C., Handfield R.B. (2007), Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchami dostaw, Wydawnictwo Helion, Gliwice.
  • Clayton M., Christensen M., Raynor E. (2008), Innowacje - napęd wzrostu, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa.
  • Kotler P. (2005), Marketing, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań.
  • Kotler P., Keller K.L. (2012), Marketing, Dom Wydawniczy REBIS, Poznań.
  • Leland K., Bailey K. (1999), Obsługa klienta, Wydawnictwo README, Warszawa.
  • Masaaki Imai (2007), Kajzer - klucz do konkurencyjnego sukcesu Japonii, Kazein Institute, Wydawnictwo MT Biznes Sp. z o.o., Warszawa.
  • Masaaki Imai (2006), Gemba Kajzer - Zdroworozsądkowe, niskokosztowe podejście do zarządzania, Kazein Institute, Wydawnictwo MT Biznes Sp. z o.o., Warszawa.
  • Rudawska E. (2005), Lojalność klientów, PWE, Warszawa.
  • Stachowicz-Stanuch A., Stanuch M. (2007), CRM przewodnik dla wdrażających, Wydawnictwo Placet, Warszawa.
  • http/www.lotos.pl/152/poznajlotos/grupa_lotos/misja_wizja_i_strategia, dostęp: 14 stycznia 2015.
  • http/www.grupażywiec.pl,kariera_grupa_żywiec_S.A./misja_i_wizja, dostęp: 14 stycznia 2015.
  • http/www.auchan.pl/o_auchan/misja_wizja_wartości, dostęp: 12 stycznia 2015.
  • http/WWW/dhl.com.pl/o_nas/portret_koncernu/wizja_i_misja.html, dostęp: 14 stycznia 2015.
  • http/czas.ebiznes.org.pl/zasadapareto8020.html, dostęp: 20 lutego 2015.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171406729

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.