PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 36 (6) Współczesne instrumenty innowacji : zarządzanie operacyjne w teorii i praktyce organizacji biznesowych, publicznych i pozarządowych | 215--228
Tytuł artykułu

Analiza wybranych projektów w działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o.

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Analysis of Selected Projects the Innovative Activities of the Company Lidl Stores Poland Sp. z o.o.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wprowadzanie nowych, istotnie ulepszonych produktów, procesów, metod jest kluczem do wzrostu wydajności i tworzenia nowych miejsc pracy. Innowacyjność jest niezbędna, by prosperować w dzisiejszej bardzo konkurencyjnej gospodarce światowej. Artykuł prezentuje charakterystykę wybranych projektów z zakresu działalności innowacyjnej przedsiębiorstwa Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Autor przedstawił teoretyczne ramy znaczenia projektów, innowacji, rodzajów innowacji i ich roli w rozwoju przedsiębiorstw. (abstrakt oryginalny)
EN
Introducing new, significantly improved products, processes and methods is the key to improving productivity and job creation. Innovativeness is indispensible to prosper in today's very competitive global economy. The article presents characteristics of selected projects in the field of innovative activity the company Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Author presented theoretical frame of importance of projects, innovations, different types of innovations and their role in development of individual companies. (original abstract)
Twórcy
  • Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości
Bibliografia
  • [1] Biernakowski L., Innowacje w przemyśle obronnym, Materiały i Studia WAP, nr 108, Warszawa 1984.
  • [2] Chłopek P., Zarządzanie projektami biznesowymi w offshoringu, zespołach wirtualnych, [w:] L. Kowalczyk, F. Mroczko, (red.) Zarządzanie operacyjne. Zarządzanie projektami i jakością w organizacjach biznesowych, publicznych i pozarządowych, Prace Naukowe WWSZiP Nr 20(4)2012, s. 42.
  • [3] Frączkowski K., Zarządzanie projektem informatycznym, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2003, s. 11.
  • [4] Niedbalska G., Innowacja marketingowa, Innowacja organizacyjna, Innowacja produktowa, Innowacja procesowa, [w:] K. B. Matusiak (red.), Innowacje i transfer technologii. Słownik pojęć., Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa 2011, s. 106-111.
  • [5] Penc J., Przedsiębiorstwo w burzliwym otoczeniu. Procesy adaptacji i współpracy, Ośrodek Postępu Organizacyjnego, Bydgoszcz 2002, s. 51.
  • [6] Pomykalski A., Zarządzanie innowacjami, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, s. 17.
  • [7] Stawasz E., Niedbalska G., Innowacje [w:] K. B. Matusiak (red.), Innowacje i transfer technologii. Słownik pojęć., Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa 2011, s. 111.
  • [8] Walczak W., Znaczenie i rola projektów w zarządzaniu współczesnymi organizacjami, Współczesna Ekonomia nr 1/2010(13), s. 178.
  • [9] [http://www.lidl.pl/pl/4349.htm].
  • [10] [http://www.pi.gov.pl/PARP/chapter_96055.asp?soid=127DBE554C9C4F83A61BAA5 1 18683200].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171407085

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.