PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 6 | 13--23
Tytuł artykułu

Wybrane aspekty zachowań internautów oraz rozwój komunikacji marketingowej w Internecie - Polska na tle innych krajów europejskich

Warianty tytułu
Some Aspects of Internet Surfers' Behaviours and the Development of Marketing Communication of the Internet - Poland against the Background of Other European Countries
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem rozważań jest zaprezentowanie różnic w zachowaniach klientów on-line oraz rozwoju komunikacji marketingowej w Internecie. W opracowaniu powołano się na wyniki badań internautów przeprowadzone w Polsce i w innych krajach Europy. Przybliżono w nim najbardziej charakterystyczne cechy i zachowania użytkowników Internetu. Oprócz tego, w artykule ukazano istotę podejścia inbound marketing w kreowaniu wartościowych treści z punktu widzenia ich odbiorców. Scharakteryzowano też w nim sposób działania tzw. systemów marketingu automatycznego i przybliżono możliwości, które dają właścicielom witryn internetowych z nimi współpracujących. W opracowaniu znajdują się również studia przypadków ukazujące przykłady zrealizowanych zintegrowanych kampanii komunikacji marketingowej w Internecie. (abstrakt oryginalny)
EN
An aim of considerations is to present differences in on-line customers' behaviours and the development of marketing communication on the Internet. In her study, the author referred to findings of Internet surfers' surveys carried out in Poland and in other European countries. She brought closer in it the most characteristic traits and behaviours of Internet users. Besides that, she showed in the article the essence of the inbound marketing approach in creating valuable contents from the point of view of their recipients. She also characterised in it the modus operandi of the so-called systems of automatic marketing and brought closer the possibilities they provide for the owners of Internet websites cooperating with them. The work also contains case studies showing the examples of implemented integrated campaigns of marketing communication on the Internet. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
13--23
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Gdańska
Bibliografia
  • Benhauer (2013), Marketing Automation + RTB = nowe możliwości dla e-Commerce, B2C i B2B. Docieraj do zidentyfikowanych osób w sieci RTB, http://marketing-automation.pl [dostęp: 18.02.2014].
  • Benhauer (2014a), Podstawowe możliwości monitorowania zachowania osób poza stroną WWW firmy, http://marketing-automation.pl [dostęp: 18.02.2014].
  • Benhauer (2014b), SALESmanago w TOP12 na światowym rynku Marketing Automation, http://marketing-automation.pl [dostęp: 18.02.2014].
  • Biuro Reklamy Grupa o2 (2011), SYMFONIASMAKU.O2.PL - case study, https://www.facebook.com/Grupao2BR/photos [dostęp: 15.02.2014].
  • comScore Data Mine (2013), Finnish Internet Users are Most Avid Consumers of Online, News, http://www.comscoredatamine.com/2013/11 [dostęp: 17.02.2014].
  • de Andrade N.N.G., Monteleone S., Martin A. (2013), Electronic Identity in Europe: Legal Challenges and Future Perspectives, Publications Office of the European Union, http://ipts.jrc.ec.europa.eu/publications [dostęp: 17.02.2014].
  • Digital Agenda for Europe (2013a), http://digital-agenda-data.eu/charts/analyse-one-indicator-and-comparebreakdowns
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171407793

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.