PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 6 | 36--44
Tytuł artykułu

Postawa klientów indywidualnych wobec stron internetowych operatorów logistycznych

Warianty tytułu
Individual Customers' Attitude towards Logistic Operators' Internet Sites
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem rozważań jest przedstawienie postawy klientów indywidualnych wobec stron internetowych wybranych trzech operatorów logistycznych i informacji pozyskanych na podstawie tych stron. Przy opracowaniu zastosowano metodę pośrednich pomiarów sondażowych z wykorzystaniem techniki kwestionariusza ankiety. Analizą zostały objęte strony internetowe wybranych europejskich operatorów logistycznych. Zaprezentowano wyniki badań dotyczące wizualnej i funkcjonalnej części stron internetowych. Klienci indywidualni oceniali dostawcę usług logistycznych przy zakupach on-line pod kątem informacji zawartych na stronach internetowych. Wysoka ocena wizualnej i funkcjonalnej części stron internetowych przekłada się na pozytywną postawę nie tylko wobec dostawcy usług logistycznych, ale również sklepu internetowego oferującego produkty. (abstrakt oryginalny)
EN
An aim of considerations is to present the individual customers' attitude towards Internet sites of the selected three logistic operators and information acquired on the basis of those sites. In the course of study, there was supplied the method of indirect survey measurements with the use of the technique of survey questionnaire. The analysis comprised Internet sites of the selected European logistic operators. There were presented research findings related to the visual and functional parts of Internet sites. Individual customers were assessing the provider of logistic services in the course of on-line shopping form the point of view of information contained on Internet sites. The high evaluation of the visual and functional parts of Internet sites translates into a positive attitude not only towards the logistic services provider but also the Internet shop offering products. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
36--44
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Koszalińska
Bibliografia
  • Chaberek M. (2010), Praktyczne i teoretyczne aspekty kontaminacji i atomizacji logistyki i informatyki ekonomicznej, (w:) Chaberek M., Jezierski A., Informatyczne narzędzia procesów logistycznych, Wydawnictwa Fachowe CeDeWu, Warszawa.
  • Gajewski S. (1997), Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.
  • Kaczmarek B. (2009), Narzędzia informatyczne wspierające zarządzanie wiedzą, (w:) Kiełtyka L., Multimedia w biznesie i zarządzaniu, Difin, Warszawa.
  • Kieżel E. (2004), Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów, PWE, Warszawa.
  • Mazurek-Łopacińska K. (1995), Orientacja na nabywcę w działaniach polskich przedsiębiorstw, (w:) Przedsiębiorstwo - marketing - strategie, AE, Katowice.
  • Perechuda K. (1997), Organizacja wirtualna, Ossolineum, Warszawa-Wrocław.
  • Rudawska E. (2008), Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin.
  • Śmigielska G. (2011), Handel w gospodarce opartej na wiedzy, (w:) Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, "Zeszyt", nr 22, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów.
  • Witek J. (2011), Zachowanie konsumentów, (w:) Rosa G., Perenc J., Zachowania nabywców, Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171407797

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.