PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 6, CD 1 | 923--930
Tytuł artykułu

Obsługa zamówień klienta na przykładzie przedsiębiorstwa usługowego Kameleon

Warianty tytułu
Customer Orders Service on the Example of the Company KAMELEON
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono proces obsługi klienta na przykładzie zamówienia projektu emisji spotu reklamowego w przedsiębiorstwie usługowym KAMELEON. Zaprezentowano w sposób klarowny poszczególne elementy procesu oraz zaproponowano działania usprawniające. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents customer service process on example of the order of project emission of contentin the enterprise KAMELEON. Presented in clear every kind of includes process. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
923--930
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Opolska
  • Politechnika Opolska
Bibliografia
  • Kempny D., Logistyczna obsługa klienta, Warszawa, PWE, 2001
  • Gołembska E., Tyc-Szmil K., Brauer J., Logistyka w usługach, Warszawa, PWE, 2008
  • Strojny Sz., Przesłanki standaryzacji interpersonalnej obsługi klienta, LogForum, vol. 4, Issie 1, No 4, 2008, http://www.logforum.net/vol4/issue1/no4/4_1_1_08.html stan z dnia 10.04.2015.
  • Coyle J.J., Bardi E. J., LangleyC.J.Jr, Zarządzanie logistyczne, Warszawa, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010
  • Rut J., Jakość obsługi i satysfakcja klienta w handlu elektronicznym, Logistyka, 2015 (nr w druku).
  • http://www.banki-zdjec.pl stan z dnia 10.04.2015.
  • http://reklamakameleon.pl stan z dnia 10.04.2015.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171408139

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.