Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zaprezentowana w tej części opracowania analiza przeobrażeń form i metod komunikacji wspólnot lokalnych jest kontynuacją wieloletnich badań nad procesami komunikacji gmin w Polsce. Niniejsze badania dotyczą wpływu, jaki na komunikację we wspólnocie lokalnej wywierają nowe zasady i reguły działania wynikające z procesów transformacji gospodarczej. Podstawowy cel dochodzenia badawczego był związany z identyfikacją zmian w treści, sposobach, stosowanych narzędziach, wybieranych kanałach i formach komunikacji. Ponadto zostały rozpoznane czynniki determinujące przeobrażenia w komunikacji oraz ich wpływ na współpracę wspólnot lokalnych. Prezentowane badania wykorzystują wtórne źródła informacji oparte w głównej mierze na źródłach internetowych i literaturze z zakresu transformacji gospodarczej w Polsce oraz funkcjonowania samorządów terytorialnych, w tym szczególnie aspektów związanych z komunikacją. Dla opisywanego zadania najważniejsza jest hipoteza głosząca, że komunikacja wewnątrz wspólnoty i kreowanie pozytywnego wizerunku samorządu sprzyja nawiązywaniu realnej współpracy pomiędzy członkami wspólnoty i podmiotami otoczenia. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
35--37
Opis fizyczny
Twórcy
- Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
- Altkorn J.: Tożsamość firmy. Pojęcia, funkcje, wdrażanie. "Firma i Rynek" 1999, nr 13.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171409309