Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W roku 2015 wykorzystywanie zaawansowanych technologii stanowiło już standardową organizacyjną codzienność. Jednocześnie firmy przekonały się, że najlepszym sposobem, by wypracować własną drogę wzrostu, wytworzyć atmosferę sprzyjającą innowacyjności, osiągnąć elastyczność lub opanować umiejętność zarządzania zmianą, jest powrót do podstaw: dobre przywództwo, odważna komunikacja, atrakcyjna kultura organizacyjna i skuteczne motywowanie pracowników. Najprostsze działania wymagają jednak największej dojrzałości organizacyjnej. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- House of Skills
autor
- House of Skills
autor
- House of Skills
Bibliografia
- S. Fowler, Dlaczego motywowanie ludzi nie działa... i co działa: najnowsze metody przywództwa, dodawania ludziom energii i ich angażowania, MT Biznes, Warszawa 2015.
- "Why Work Has Never Been Such a Hard Work" (Mercer 2015), "Motywowanie młodych" (Bigram 2015).
- HR Factbook 2015: Benchmarks and Trends for U.S. HR Organizations, Bersin by Deloitte, 2015.
- "The Future of Marketing 2016: New Roles an Trends", raport firmy Salesforce, http://www.slideshare.net/MathewSweezey/the-future-of-marketing-2016-newroles-tools-and-trends.
- Micro-moments, https://www.thinkwithgoogle.com/collections/micromoments.html.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171419714