PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 3, CD 1 | 4195--4201
Tytuł artykułu

Logistyka a zarządzanie marką w m-commerce

Autorzy
Warianty tytułu
Logistic and the brand management in m-commerce
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Logistyka to istotny element zarządzania przedsiębiorstwem. Trudno sobie wyobrazić podmiot, który osiągnął sukces rynkowy, bez sprawnie działającego działu logistyki. W dobie rozwoju mobilnych technologii i tworzenia relacji między interesariuszami komunikującymi się poprzez markę logistyka sprawia, że komunikacja ta jest możliwa. Artykuł przedstawia wpływ rozwiązań mobilnych na cały profil działania i zarządzania przedsiębiorstwem. Marka daje obietnice wyjątkowości, m-commerce informuje, natomiast logistyka sprawia, że przedsiębiorstwo dotrzymuje tej obietnicy tu i teraz. (abstrakt oryginalny)
EN
Logistics is the important part of business management. The logistic was been bloodstream company. It is hard to imagine a company that has achieved success in the market, without an efficient logistics department. In the era of mobile technologies and create relationships between stakeholders communicating through logistics brand makes it so communication is possible. Target of this article was to present the impact they may be had mobility, the whole profile of action and business management. The Brand gives promises uniqueness, m-commerce reports while logistics that makes the company keeps this promise here and now. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
4195--4201
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Politechnika Częstochowska
Bibliografia
  • Aakard D. A., Joahimstaller E., Brand Leadership. Simon & Schuster UK Ltd., London 2002.
  • Altkon J., Strategia marki. PWE, Warszawa 1999.
  • Anholt S., Brad New Justice. How Branding Place and Products can help the Developing World. Elsevier Butterworth-Heinemann, Oxford 2005.
  • Dinnie K., Nation Brending. Concepts, Issues, Practice. Elsevier Butteroworth - Neinemann, Oxford 2008.
  • Fang Z., Luo X., Andrews M., Phang Ch., W. Od czego zależy efektywność promocji, Harward Business Review Polska, Październik 2014.
  • Ghodeswar B.M., Building brand identity in competitive markets: a conceptual model. Journal of Product & Brand Management 17/1 (2008).
  • Hereźniak M., Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju. PWE, Warszawa 2010.
  • Joachimsthaler E., Aaker D. A., Jak stworzyć markę bez wykorzystani środków masowego przekazu. [W:] Zarządzanie marką. Harvard Business Review, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.
  • Kapferer J.N., The New Strategic Brand Management, Advanced Insights and Strategic Thinking, Londyn 2012.
  • Marketing mobilny w Polsce 2013/2014, http://jestem.mobi/2014/02/nowy-raport-marketing-mobilny-w-polsce-2013-2014/ (dostęp: 13-03-2015)
  • Mirski A., Zarządzanie kreatywnością w przedsiębiorstwie kultury. Wydawnictwo Wzorek, Kraków 2013.
  • Mobile Behavior Report, Salesforce Marketing Cloud, February 2014.
  • Skowronek Cz., Procesy logistyczne w kształtowaniu ekonomiki przedsiębiorstwa.[w:] Logistyka w naukach o zarządzaniu, Wydawnictwo AE, Katowice 2010.
  • Stroh M.B. What is Logistics? www.logisticsnetwork.net (dostęp: 13-03-2015).
  • Wojciechowski T., Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. Difin, Warszawa 2011.
  • http://www.logisticsworld.com/logistics.htm (dostęp: 13-03-2015).
  • http://old.stat.gov.pl/gus/definicje_PLK_HTML.htm?id=POJ-5934.htm(dostęp 12-09-2014).
  • http://slownik.intensys.pl/definicja/179/m-commerce/ (dostęp 13-03-2015)
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171421672

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.