PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2010 | nr 4 (43) | 174--176
Tytuł artykułu

Konferencja IAMCR, Braga, Portugalia, 18-22 lipca 2010 roku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Założona z inicjatywy UNESCO w 1957 r. International Association for Media and Communication Research (IAMCR) jest dzisiaj globalną organizacją skupiającą 1500 członków instytucjonalnych i indywidualnych - badaczy mediów i komunikacji społecznej z blisko 100 krajów świata. Jej zadaniem jest promocja i rozwijanie badań nad mediami i komunikacją. Tytuł dorocznej konferencji IAMCR, którą tym razem gościł Uniwersytet Minho w Bradze, w Portugalii, brzmiał: "Communication and Citizenship-Rethinking Crisis and Change". Wybór takiego właśnie tytułu-hasła, który konstytuowałby tematykę konferencji, nie był przypadkowy i został podyktowany kilkoma oczywistymi względami: światowym kryzysem finansowym, obecnym stanem mediów i komunikacji społecznej, który dzięki nowym mediom w największej mierze konstytuuje partycypacja, oraz inwazyjnymi wręcz zmianami technologicznymi związanymi z technologią cyfrową i informatyczną. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
174--176
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171423122

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.