Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Założona z inicjatywy UNESCO w 1957 r. International Association for Media and Communication Research (IAMCR) jest dzisiaj globalną organizacją skupiającą 1500 członków instytucjonalnych i indywidualnych - badaczy mediów i komunikacji społecznej z blisko 100 krajów świata. Jej zadaniem jest promocja i rozwijanie badań nad mediami i komunikacją. Tytuł dorocznej konferencji IAMCR, którą tym razem gościł Uniwersytet Minho w Bradze, w Portugalii, brzmiał: "Communication and Citizenship-Rethinking Crisis and Change". Wybór takiego właśnie tytułu-hasła, który konstytuowałby tematykę konferencji, nie był przypadkowy i został podyktowany kilkoma oczywistymi względami: światowym kryzysem finansowym, obecnym stanem mediów i komunikacji społecznej, który dzięki nowym mediom w największej mierze konstytuuje partycypacja, oraz inwazyjnymi wręcz zmianami technologicznymi związanymi z technologią cyfrową i informatyczną. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171423122